UF8 Ervaringen??

er staan een aantal topics over de andere uit de uf serie

afgezien van de gewogen piano toetsen zijn de uf8 en de kleinere versies hetzelfde

mijn persoonlijke ervaring heerlijke toetsen, metalen kast :), knoppen oke, schuiven minder maar valt mee te werken
pitch en modulation wheels ook erg fijn

ik heb\krijg inmiddels wel me 3 exemplaar dat zegt ook wel wat over de kwaliteit van de controllers onderling

bij de eerste was de toets aanslag niet goed en m,n tweede exemplaar had ik met een week de hele lay out weg gesleten door knoppen draaien

nou hoop ik dat mijn 3 exemplaar dus een combinatie van deze twee wordt dus de goede lay out van de ene en de goede toetsen van de ander :)

normaal zou ik trouwens al lang het product terug hebben gedaan na zulke problemen en m,n geld terug genomen hebben
maar ik zal en moet deze controller in goede staat in me hokkie krijgen

Ten eerste bedankt voor je reactie. Blijkbaar nog betrekkelijk weinig mensen in het bezit van een UF8.

Kwalitatief kan het ook bijna niet anders geen top zijn voor die prijs van e499.

Ik tel jou beschrijving op bij die van Harmony Central. Daar was er 1 positief en 1 negatief.

Ik beschouw jouw beschrijving als negatief, omdat het al je derde exemplaar is.

Dus 2 negatief en 1 positief: Wordt dus geen UF8 voor mij.

Je hebt er weer zo'n rompslomp van als het steeds kapot gaat, vind je niet?? Daar heb ik niet zoveel zin an....;)

ja dat is inderdaad waar daar heb ik ook een stront hekel aan die rompslomp en elke keer als ik wat koop tegenwoordig zeur ik ze ook de oren van de kop om perfecte spullen

maar toch presteren ze het elke keer weer mij kapotte spullen te leveren ik heb het echt met alles

ja en dan liever 2 of 3 keer een defecte terug sturen tot ik een goede heb dan met een kapotte zitten want dan vreet ik me helemaal op

Back