H HRR Nieuwkomer Lid sinds 14 augustus 2003 Berichten 20 Locatie Veenendaal 17 oktober 2005 #1 Met reason gemaakt. Is eigenlijk niet af , maar was wel benieuwd wat de pro's erover denken www.hrr.nu/HomeMade/TakeMeHome5.mp3
Met reason gemaakt. Is eigenlijk niet af , maar was wel benieuwd wat de pro's erover denken www.hrr.nu/HomeMade/TakeMeHome5.mp3
D demian Ojee Lid sinds 20 januari 2003 Berichten 17.910 17 oktober 2005 #2 klinkt wel leuk... ik verwachtte eigenlijk een remix op Phill Collins' Take me Home. Dat orgeltje is wel erg glazig/kazig
klinkt wel leuk... ik verwachtte eigenlijk een remix op Phill Collins' Take me Home. Dat orgeltje is wel erg glazig/kazig
H HRR Nieuwkomer Lid sinds 14 augustus 2003 Berichten 20 Locatie Veenendaal 17 oktober 2005 #3 Origineel geplaatst door demian klinkt wel leuk... ik verwachtte eigenlijk een remix op Phill Collins' Take me Home. Dat orgeltje is wel erg glazig/kazig Zie meer... moet ie wat ruiger ofzo ? of wat minder clean ?
Origineel geplaatst door demian klinkt wel leuk... ik verwachtte eigenlijk een remix op Phill Collins' Take me Home. Dat orgeltje is wel erg glazig/kazig Zie meer... moet ie wat ruiger ofzo ? of wat minder clean ?
D demian Ojee Lid sinds 20 januari 2003 Berichten 17.910 17 oktober 2005 #4 Origineel geplaatst door HRR moet ie wat ruiger ofzo ? of wat minder clean ? Zie meer... Er moet niets natuurlijk, maar dit is zo'n glass-organ preset, ik zou meer voor iets hammond-achtig kiezen, lichte distortion erin, vibrato ofzo
Origineel geplaatst door HRR moet ie wat ruiger ofzo ? of wat minder clean ? Zie meer... Er moet niets natuurlijk, maar dit is zo'n glass-organ preset, ik zou meer voor iets hammond-achtig kiezen, lichte distortion erin, vibrato ofzo