Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door GnarlyBarf
ik vind die nieuwe plaat echt 2 keer niets... de liedjes zijn saai, ja misschien moet ik 'm vaker horen. verder vind ik het geluid echt erg lelijk, heel erg veel hoog en iel geequelizer en super klinisch. aan de beats zit echt zo'n lelijk hoog randje, niet zo lofi als wat ze deden. klnkt echt als een overgeproduceerde r&b productie...

Origineel geplaatst door matoi
De vorige waren allen min of meer klassiekers. Deze gaat geen klassieker worden. Luistert zeer prima weg, maar da's in mijn ogen een behoorlijke teleurstelling als de groep in kwestie BOC is.

Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...Origineel geplaatst door bjodero
En als we nu deze thread even met rust laten, en 'm over een paar maanden weer oppakken? Het mooie van de muziek van Boards vind ik namelijk dat 't je zo lekker langzaam besluipt. Geogaddi vind ik ook briljant, maar ik 'snapte' 'm pas na een half jaar...
Dus, mannen: oordeel niet te snel!
Dayvan Cowboy komt van Campfire HeadphaseOrigineel geplaatst door bikkel
Ik vind de laatste BoC beter dan Campfire Headphase eigenlijk.
Dayvan Cowboy, blijft toch weer echt zo'n lekkere BoC plaat.
.Origineel geplaatst door ProtoHuman
Dayvan Cowboy komt van Campfire Headphase.
De rest van de single is erg fijn idd, en gaat helemaal de goeie kant op. Ook de remix van Dayvan Cowboy is erg vet.