ProtoHuman
Gepokt en gemazeld
Die single was in mei al uit, en dat was ook de single die ik hierboven bedoelde (met Dayvan Cowboy er op).
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bikkel
Tja het nieuwe is wel van deze sound af natuurlijk, maar hij blijft wel overeind als EP. Ik vermoed dat BoC toch meer blijft experimenteren met andere instrumenten en technieken.
Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Die sound is ook niet zo heel bijzonder: je jast wat door een oude hifi-set en neemt het dan overstuurd op met een oude bandrecorder. Wat reverb eroverheen plus wat mysterieuze reverse stukjes en klaar is kees. Het mooiste aan hun muziek vond ik altijd nog de melodieen, maar die zijn sinds "Campfire" verdacht afwezig.
Die sound is ook niet zo heel bijzonder: je jast wat door een oude hifi-set en neemt het dan overstuurd op met een oude bandrecorder. Wat reverb eroverheen plus wat mysterieuze reverse stukjes en klaar is kees.
Origineel geplaatst door smackos
Kent iemand die remix die ze hadden gemaakt van Colonel Abrahams `trapped´ die is heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed, misschien wel het beste wat ze ooit hebben gemaakt.
Op skam uitgebracht ofzo.
Origineel geplaatst door nuane
Inderdaad, die is erg goed. Staat op MASK200 als ik me niet vergis. Was een samenwerking tussen Skam en MAS (musik aus strom) die serie.
Origineel geplaatst door ez`
Nee niks 'klaar is kees', luister 'ns goed naar Geogaddi en hoor hoe belachelijk gedetailleerd die mixes zijn, meticuleus getweakte tracks zijn dat..
Zo iets als die nieuwe TCH ep en het TCH album vind ik zelf echt saai vergeleken met die diepe tracks op Geogaddi, het is een stuk lichter(e) verteerbare muziek..

Nee niks 'klaar is kees', luister 'ns goed naar Geogaddi en hoor hoe belachelijk gedetailleerd die mixes zijn, meticuleus getweakte tracks zijn dat..
Zo iets als die nieuwe TCH ep en het TCH album vind ik zelf echt saai vergeleken met die diepe tracks op Geogaddi, het is een stuk lichter(e) verteerbare muziek..

De eerste twee platen waren het resultaat van jaren knutselen met geluid. Zoveel tijd hebben ze niet gehad daarna. [/B]

Origineel geplaatst door bikkel
Ja, zo kan ik alles wel tot makkelijk verklaren.
Dat stelletje bozo's hier op deze site gebruikt synthesizers om hun muziek mee te maken, die gewoon kant en klaar in de winkel liggen! Hoe simpel wil je het hebben? Gewoon even naar de winkel lopen, er een kopen, en je hebt een hit![]()

Chinook staat toch alleen op Boc Maxima (die zeldzame met een oplage van 50 stuk) en de Aquarius single? Maar die twee releases zijn op resp. Music70 en SKAM uitgekomen..
Het is ook allemaal niet zo moeilijk. Je moet gewoon leuke melodietjes hebben en spannende song-structuren. Een kind kan de was doen![]()

Origineel geplaatst door smackos
Kent iemand die remix die ze hadden gemaakt van Colonel Abrahams `trapped´ die is heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed, misschien wel het beste wat ze ooit hebben gemaakt.
Op skam uitgebracht ofzo.
Origineel geplaatst door Rubmanation
Jij hebt vaker van die discussie uitlokkende postjes, die verder helemaal nergens op slaan.
![]()