Stereotorens ook een muziekinstrument

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Verder vergeef me mijn ontwetendheid, maar wat is een 'hilti' eigenlijk?
bijv:

Image1.gif

Hilti 909? ...ik dacht het niet...

Origineel geplaatst door turtel
de steeldrums zijn goed gestemde instrumenten keurig op toon gezet , dat kan je van een hilti niet zeggen:)

Een Hilti kan je zeker wel stemmen, je heb ze met regelbaar toerental en die bepaalt de toonhoogte:D , dus meer toon mogelijkheden dan bv een crashbekken, en dat is ook een muziekinstrument.

Origineel geplaatst door AxiMaxi
P.S. ik snap niet waarom een steeldrum geen muziekinstrument is. Kan je je bewering onderbouwen?

:confused: wat mij betreft is alles waar muziek uitkomt een muziekinstrument, zoals ik al eerder zei :)

Oh ja mooie Hilties trouwens, er bestaan ook mooie vintage modellen:D

mn meissie fluit er ook wel eens op, maar ik heb toch geen tuba in mn broek..

Origineel geplaatst door fjoesz

Op een tuba blaas je, toch? Als ze erop fluit, dan heb je dus gewoon een penny-whistle of 'fleuteleine' (zeer kleine blokfluit, +/- zeven cm) onder de gordel :D

Wout

Origineel geplaatst door fjoesz
Ik heb regelmatig een tuba in m'n broek... vooral als ik bruine bonen of uien gegeten heb!

:kont:< pwoeaap

Origineel geplaatst door richard2000
Zo zie je maar dat het andersom ook geld, in bv "zij speelt op mijn fluit" wordt totaal geen muziek gemaakt en er wordt zelfs over een muziekinstrument gesproken, terwijl de "fluit" in kwestie totaal geen muziekinstrument is:D :geslaagd: .

Taalkundig gezien heeft het woord 'fluit' meerdere betekenissen, het instrument, maar ook nog een bepaald wijnglas (meestal voor champagne) en verder naast de ruwe benaming voor het mannelijk geslachtorgaan ook een benaming van het vrouwelijk geslachtsorgaan. Kan ik nu concluderen dat 'fjoesz' een vrouw is en ons verslag doet van een lesbische verhouding?

:geslaagd: = herexamen!

Wout

Ik heb wel eens een deur als drumstokje gebruikt en een muur als drumstel op een feestje, anderen deden min of meer het zelfde in een betonnen ruimte, dat was best kewl. :D

Origineel geplaatst door richard2000
Top Gear, nu nog op Veronica TV heeft net laten zien hoe je een auto als instrument kan misbruiken, iemand gezien?

Yep, gezien, leuk gedaan!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back