Inderdaad de stootjes doen een beetje te veel overheersen, het zou ook wel leuk zijn als je de stootjes langzaam langer laat worden, eerst kort zoals nu en dan langzaam steeds voller een lekker basslijn erbij zou ook niet verkeerd zijn, ik weet dat dat niet meevalt heb ik namelijk zelf ook altijd de grootste moeite mee. De galm die je op je geluiden hebt zitten mag wel iets minder maar ik vermoed dat de meeste galm op de stootjes zit dus als je de stootjes zachter maakt dan hoor je de galm ook niet meer zoveel. De stootjes filteren zou ook wel leuk zijn.
das mijn mening.. ben benieuwd hoe die klinkt als ie af is.. kan wel iets worden..
Die "stootjes" klinken leuk als aandachttrekker van de track, maar ik kan me er nog niet een hele track bij voorstellen als die niet nog door iets anders ondersteund worden. Dat doet de rest van het ritme m.i. wel, maar zonder melodielijn 'hangt het een beetje'. Ik ben benieuwd wat je er nog van maakt / mee doet.
Laat ff weten.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.