Disko Moustache - Disko world dance fighter ; )

xTiMx

Ingeburgerd
Nieuw nummer juh met Disko moustache!

Disko world dance fighter

nou dat is m dus nieuw .. luuster m maar ,..en laat even horen wat er anders moet en wat echt niet kan/kon en wat echt heel goed is of hhm laat maar horen!!!

dag Disko Moustache :biertje: <VODKA

Wel gaaf. 8)

Ondanks de standaard electrogeluiden toch veel variatie. Vooral het einde gaat lekker los. :okdan:

Tip: ga ff een plopkiller kopen. ;)

wel weer een leuke
jullie maken wel toffe dingen

alleen het vernederlandst engels staat me hier minder aan...
verder akkoord met apollo

weer een toffe track:)

muzikaal een hele leuke, maar het nederlandse engels is hier idd vrij irritant...
ik zou in het midden ook ergens de spelgeluidjes gewoon hun gang laten gaan zonder vocals, nu sluit het gewoon allemaal net op elkaar aan...
wat de tekst zelf betreft is het wel weer bingo:)

I have moustache was net iets leuker. :o:
deze is wel goed hoor. Maar een beetje te cliché in mijn oren + de stem steekt na een tijdje wel tegen.
(natuurlijk zeg ik dat allemaal maar uit jaloezie)

keep up!

gaaf concept!

ik vind haar accent niet direct storend..
ze heeft wel wat veel tekst...je mag hier en daar best wel wat schrappen...
vooral de stukjes waar ze wat te menselijk wordt...
eventueel nog wat meer ruimte op de stem...

verder hele mooie track!

Bedakt voor de reacties :)

Hier een foto van vlak na de opnames ;)

Attachments

• img_3655+.jpg
    img_3655+.jpg
    169,3 KB · Bekeken: 59
Idd bedankt voor comments [hier spreekt de zangeres :p] :)

Ik ben zelf ook nog niet helemaal tevreden over de stem, we gaan nog nieuwe pedaaldingetjes kopen zodat ik wat computerachtiger kan klinken. Het accent, tja Nederlands is nou eenmaal mn moedertaal. Het is wel tof als Fransen Frans-Engels klinken en niet tof als Nederlanders Nederlands-Engels klinken. :frons: Nou kan ik wel Frans gaan faken, maar het woord zegt het al: dat is fake. Ik wil ook niet te Amerikaans klinken, want dat vind ik geen mooie taal. Dusss, we moeten maar even kijken hoe we dat op gaan lossen. Ik vind het belangrijk het in ieder geval belangrijk dat ik verstaanbaar blijf. [suggesties zijn welkom!]

Ook voor dit nummer geldt dat het natuurlijk nog maar de eerste ruwe opname is, we bestaan pas sinds augustus dit jaar en we weten nog lang niet alles van het opnemen enzo. ;)

Roddia

Moeilijk...

Klinkt erg Lo-FI. Stem kan beter effect hebben. Minder tekst zou denk ik beter zijn. Ook ruimte voor de Synths laten. Opbouw is goed, doe gewoon minder levels, maar pakkender levels ;).
Andere kant, gevaar bestaat dan wel dat juist de charme van het nummer afgaat...

Moeilijk...

Origineel geplaatst door Barteld
Erg leuk nummer, maar ik zou die chick er gewoon helemaal uit halen.

EN bedankt. :frons:

Ten eerste, hoe weet je dan nog waar het nummer over gaat; de titel zegt ook niet al te veel. Het hele idee achter het nummer zou verdwijnen. Ten tweede, het nummer is te 'saai en te langdradig' om zonder stem te zijn (met alle respect voor 'mien matties' natuurlijk).
De tekst gaat nog wel iets veranderen/ingekort worden en de stem wordt ook nog anders, maar we hebben die pedaaltjes nog niet.

Grappig nummer hoor :D

Baslijntje en basskick zou ik proberen meer 'punch' te geven. (komt niet zo over hier)

Stem lijkt me qua volume iets te hard opgenomen? Lijkt wat vervormd (en niet in de zin van: gaaaaaaf! :bekdicht: )

Ben benieuwd als je de pedaaltjes hebt! :)

:biertje:

Origineel geplaatst door Roddia
EN bedankt. :frons:

Ten eerste, hoe weet je dan nog waar het nummer over gaat; de titel zegt ook niet al te veel. Het hele idee achter het nummer zou verdwijnen. Ten tweede, het nummer is te 'saai en te langdradig' om zonder stem te zijn (met alle respect voor 'mien matties' natuurlijk).
De tekst gaat nog wel iets veranderen/ingekort worden en de stem wordt ook nog anders, maar we hebben die pedaaltjes nog niet.
trekt het je niet aan. jullie zijn lekker bezig. beetje uitwerken en 'opkuisen' en je hoort jullie dingen zo gekoppeld aan een groot project

die hoge bleeplines zijn heel aanstekelijk, trouwens

lekker foute computerspel geluidjes :)

De vocal zou ik maar nog eens keertje over doen. En even de tekst zo accentloos mogelijk oefenen.

Voor de rest top :okdan:

Nou, we hebben vanavond een veeel betere [in onze ogen] opname gemaakt :) Het aantal levels is ingekort, ik ben minder 'betrokken' en ik heb het zo accentloos mogelijk ingezongen [lees: 'ingepraat'] :p
We willen alleen nog spelgeluiden toevoegen, dus het duurt nog even voordat we de nieuwe versie posten.

Roddia

Klinkt erg lekker.
Stem is iets te hard mischien maar niet teveel vind ik.
Geluiden zijn lekker pakkend.

Jullie zijn goed bezig:W

hallo we hebben gisteren opnieuw opgenomen...

dit is m nu, de extra computer-spel-blieb-geluidjes zitten er nog niet in,.. of komen er niet in of wel of niet..

we hebben en het op een andere server gezet, dus weet niet of het ook werkt!!

DM - disko world dance fighter

dag DM!

ik vind 'm in ieder geval al een stuk beter:)

volgens mij zijn extra spelgeluidjes ook niet meer nodig eigenlijk

Back