Kwantum keyboard

Petrus

Stamgast
Hallo,

Heeft iemand hier ervaring mee, ik wil graag dance-muziek maken...

Attachments

• kwantum.jpg
    kwantum.jpg
    46 KB · Bekeken: 138
Nou voor zon prijsje kun je je er ook niet echt een buil aan vallen toch..

Kun je een x op t podium in vintage rawk+roll stijl je keys kapotmeppen en in de hens steken.

Ik heb er drie van en ben er zeer over te spreken!
Alle geluiden die je ooit nodig hebt zitten er in: piano's, triangels, gunshots, helicopter sound, marimba's , strings . . . enz. Ik denk er ook aan om er een rack versie van te kopen.
Dit is het pure neusje van de zalm. :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

helicoptersounds...

ja die zijn idd erg belangrijk..

net als je gunshot-sounds

Er word hier een beetje lacherig gedaan over dit ding, maar er zit gewoon wel een adapter bij!

En drumpads zo te zien....of nee, dat zijn gaten in de muziekstandaard.

Protest

Protest

Uhmm...: 33 demonstratiesongs... Zijn dat protestliederen ofzo? Nederlandse? Heeft iemand misschien daar een lijstje van?

lach maar.. het arrangement van "heb je even voor mij" was ook 1 vd demo-songs op fransie's nieuwe keyboard..

kwantum, het grootste risico een hit te scoren..

Re: Protest

Re: Protest

Origineel geplaatst door conso
Uhmm...: 33 demonstratiesongs... Zijn dat protestliederen ofzo? Nederlandse? Heeft iemand misschien daar een lijstje van?

ik heb ook een speciale rode uitvoering gezien, en de demosongs waren communistische arbeidsliederen. er zat ook een schermpje op, waarop de teksten naar keuze in het chinees of russisch voorbij kwamen scrollen voor als je die talen niet zo goed beheerst.

Hoeveel watt zijn de speakers?

hoi

hoi

Hai Serif,:okdan:

Ik zou zeggen ,als je voor nieuw gaat doen teminste als er midi opzit dan.
Met combi met een atari 1040 st systeem kan je verassend leuke dingen mee doen.

Als 2de hands je ding is mij mailen voor een goede alternatief wat betreft je mogenlijkheden daarin .
Verschilt per uur per dag ,ivm internet spotten.

Het is idd ,voor de meeste van ons lache ....we zijn dit al een beetje ontstegen,maarrrr.......we hebben altijd tijd en plek om je goed te woord of ter mail te staan! :okdan:

Want het is altijd moeilijk om iets knaps te vinden voor weinig ,wat dan ook nog je persoonijke muziekideéen dekt op dat moment.

Ik zou zeggen :
1)de Sounds wat er op moet zitten volgens jou ...of zo dicht mogenlijke algehele keuze.
2)Muziek mogenlijkheden..denk bv /midi/aansluitingen...enz...enz..
3)Geselecteerd op Hernia materiaal (zwaar of portable).
4)Prijs natuurlijk!.
5)ritme's ,...bv orientaals(oosters)/westers
6)floppydrive/smartmediakaart/midi opslag/flash...enz...enz..
7)sequencer ingebouwd of arpegiator
8)Waar je mee gezien wilt worden natuurlijk!:D ...bv ...merk............:confused:

En voorderest HAPPY HUNTING!!!:D 8o) :mega:

Attachments

3,7 KB · Bekeken: 112
Origineel geplaatst door AdDM
lach maar.. het arrangement van "heb je even voor mij" was ook 1 vd demo-songs op fransie's nieuwe keyboard..

kwantum, het grootste risico een hit te scoren..

Precies.,demo songs zijn voor mij erg handig aangezien ik geen keyboard kan spelen..

@ Mindbliep...ik denk iig dat er geen midi opzit (helaas)

:mega:

Origineel geplaatst door mc_kwok

En drumpads zo te zien....of nee, dat zijn gaten in de muziekstandaard.

Dat zijn gaten waar je kwantumvlaggetjes in kan doen als je met koniginnedag in het plaatselijk overdekt winkelcentrum zit te jammen met een paar duiven...

:D

Back