mam cf1/phaze2

Petrus

Stamgast
Volgende week krijg ik deze twee van Thomann binnen.
Heeft iemand een van deze in bezit?
De Phaze 2 heb ik op modezero gehoord, over de cf1 kon ik weinig vinden...

Mooi prijsje...8~

Attachments

• th01.jpg
    th01.jpg
    37,7 KB · Bekeken: 121
verwacht geen wonderen, maar het zijn allebei wel erg leuke apparaten, die je goed kan gebruiken om je geluiden veel interessanter en levendiger te maken.
de cv in op alle 2 is ook leuk, bv in combinatie met een doepfer sequencer of zo.
en voor deze prijs kan je ze niet laten liggen! (ik wel trouwens.)

even off topic: ik had al een opmerking gemaakt in de neuron failliet thread, die verwijderd is door iemand die er weer niks van begrepen had waarschijnlijk, maar de kleine duitse firma's die leuke, interessante apparaten maken, hebben vaak een rare marketing of andere kronkel waardoor ze het niet redden.
waldorf was wel een heel zuur voorbeeld (dure rack attack willen verkopen en dan een software -kraak mij- versie erbij uitbrengen, na de zeer uitgekauwde wavetables en de pulse eindelijk weer 's een enorm project aangaan met een nieuwe synth en die dan zelf afbreken door steeds goedkopere versies te brengen), maar ook quasimidi en mam (die vooral raar hebben gedaan met het opzetten en kiezen van hun distributiekanalen) hebben het niet geweldig handig aangepakt.
en daar pluk je nu dus de vruchten van, als iemand (en er zijn genoeg winkels hoor) nog spullen heeft liggen met en mam-front (of een next-front) ipv bv terratec.

Origineel geplaatst door Leo
verwacht geen wonderen, maar het zijn allebei wel erg leuke apparaten, die je goed kan gebruiken om je geluiden veel interessanter en levendiger te maken.
de cv in op alle 2 is ook leuk, bv in combinatie met een doepfer sequencer of zo.
en voor deze prijs kan je ze niet laten liggen! (ik wel trouwens.)

Voor deze prijs laat ik ze iig. niet liggen., ik heb nog wel behoefte aan wat randapparatuur. Pedaaltjes koop ik niet meer, daar raak ik alleen maar gefrustreerd van..liggen alleen maar in de weg :D

De cv in is idd. leuk
Mam is wel een ok merk, analoge apparatuur voor schappelijke prijzen...ik hoop niet dat ze over de kop gaan...of zijn ze dat al?

ja dus, hoewel...
de boel is overgenomen door terratec en bij die overname zijn een paar van de leukere modelletjes helaas gesneuveld.
ik weet ook niet of er nog veel nieuws komt.

ja, de rs3 heb ik nog., zou em eerst verkopen, heb me toen bedacht....

ben van plan alles van mam te kopen :D

Re: mam cf1/phaze2

Origineel geplaatst door serif
Volgende week krijg ik deze twee van Thomann binnen.
Heeft iemand een van deze in bezit?
De Phaze 2 heb ik op modezero gehoord, over de cf1 kon ik weinig vinden...

Mooi prijsje...8~

Ik heb m'n CF1 vanmiddag net weer aangesloten.
Voor dat geld geen gek ding

Stereo in is erg handig
geluid is OK
Ruis valt erg mee

Back