Crazy Bert!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
is echt geweldig :) zo'n pantserrupsmobiel voor maar 1750 euro! nooit geweten dat achmea zo'n corrupt bedrijf was:W

Origineel geplaatst door J-Run
is echt geweldig :) zo'n pantserrupsmobiel voor maar 1750 euro! nooit geweten dat achmea zo'n corrupt bedrijf was:W

die dingen zijn idderg handig volgens mij als jee een keer fout parkeerd en een wiel klem krijgt rij je hem er zo van af volgens mij. en het heeft natuurlijk de veiligste kooi constructie van allemaal. daar kan volvo niket tegen op:)

Ik had er al gekeken zag het op tv ik kijk gemideldt 2 uur
in de week tv en de prijzen lijken mij niet echt

ik dacht al dat Raph hierachter zat, had em al een mailtje gestuurd ;) en dan neem ik aan dat jij Rodger ook vast wel kent want dan kunnen we ook nog zeggen dat we ook nog de Dubbelfrisss beeldhouwer en bedenker van de recente AH reclames kennen hihihi...

[stupid trivia]

Rodger staat als 'rodger the pimp' vermeld in de shout out lijst op de nieuwe LP van Recloose, samen met Chris, Ellis en Antal.

[/stupid trivia]

Heb je ellen feiss nou al gechecked?

man die link had ik weken geleden hier al gepost ;)
dat van die vermelding bij recloose had ik al gezien..vinju het gek met zo'n bondjas! geloof dat Carl Craig em die bijnaam had gegeven...

maarre nog meer leuke trivia: op de credits van het Spinvis album wordt een of andere gozer bedankt voor de "SoftwaRe" en die R is geen gewone R maar een Radium logo hahahaha..ik was gelukkig niet de enige nerd die dat had gezien, he Funxiun? ;)

Olaf

Ja dat zag ik ook. Vond ik wel lef hebben. Eigenlijk vind ik dat je dat niet kan maken, goede voorbeeld geven enzo.

Wel lachen om de softwarepolitie op 'm af te sturen :)

duh we zijn wel een trieste boel bij mekaar als we dat allemaal zien...ik ken uberhaupt bijna niemand die credits op albums leest ;) ik hoop dat meneer spinvis nu een beetje geld heeft verdiend kan ie netjes licenties kopen ;)

kennen jullie Nico Akkerman dan?

Die had mij gereplayt vanaf de zite... :)

Ellen feiss roeleert!

2 words: viral marketing

Origineel geplaatst door olafmol
duh we zijn wel een trieste boel bij mekaar als we dat allemaal zien...ik ken uberhaupt bijna niemand die credits op albums leest ;) ik hoop dat meneer spinvis nu een beetje geld heeft verdiend kan ie netjes licenties kopen ;)

het mooiste is nog dat Radium nu voor een 'bepaald' bedrijf werkt

dus misschien was die shout out niet voor niets ;)

als Radium net als spinvis bij de PTT werkt dan zou het kunnen ;)

mmm ben niet zo bekend met dat spinvis gelul (sorry ben net wakker)

maar om nog effe dudielijkeker te zijn

ik had het over een 'bepaald' muziek software bedrijf ;)

hehehehehe

hoe ironisch ook !

misschien dat het nu wel top software word !

weet je ook welk bedrijf? ik gok op Native Instruments of Steinberg...??

ik zeg de laatste maar dat liet ie niet doorschijnen

SX en NUENDO zouden best van zijn hand kunnen zijn.

maar spinvis = ?

hahaa...steinberg, zou wel funny zijn..kunnen ze em ook voor die reclamecampagne gebruiken met die fotos van ontwikkelaars...

www.spinvis.nl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back