breek koor

Hoog Venetian Snares gehalte ^^ Klinkt goed, alleen mag er naar mijn mening meer melodie bij.. Ik zelf hou heel erg van Aphex twin, en daar heb je vaak erg goede melodien in combinatie met zeer complexe beats..

Met welk programma heb je dit gemaakt? ik gebruik nu (nog) Fl studio en schrijf elke beat helemaal uit.. kost erg veel tijd.. doe je dat ook of..

Ik had inderdaad net voor het eerst venetian snares gehoord :D en ik wou dat ook wel een keer proberen met zoveel breaks...

en ik heb t in impulse tracker geschreven, kost veel tijd is wel leuk

Ik zou zeggen luister eens naar aphex twin ^^ 't is anders, maar naar mijn mening qualitatief een stuk beter als Venetian snares..

en ik maar denken dat dat nummer eindeloos lang is.... blijkt die soundclick player op repeat te staan :D Geeft wel aan dat 't nummer zeker niet verveelt na een aantal keer luisteren.:)

gaaaf ! je de drums zijn strak, alleen het geheel had misschien iets meer een bepaalde sfeer moete bevatte.

kwas ook zo druk met die drums dat ik niet meer iets zinnigs met zweer kon doen, volgende keer misschien......

:D

dank voor alle reacties trouwens.. tiz positiever dan ik had verwacht

Ik hou zelf ook wel van VS en breakcore, leuk om dit op dit forum tegen te komen!

Kwa geluid en ritmes is het allemaal zwaar OK!! Ik heb echt veel slechtere Venetian Snare wannabees gehoord (ook op feesten).

Maar idd er ontbreekt nog iets om dit van een OK naar een super nummer te maken. Na een minuut of twee begint het me een beetje te vervelen, ik had dan op wat nieuwe ingredienten gehoopt. Wat zware gefreakte geluiden, evt. zelfs een melodietje ofzo die wat meer de voorgrond nemen ipv alleen de breaks met op de achtergrond wat wazige geluidjes. Wat grappige zieke stem samples zouden ook niet verkeerd zijn.

Maar wel een van de betere dingen die ik hier ben tegengekomen, dus keep it up!!

Back