PMC100 van Philips

TouchTone

oe! knopjes
Heeft 1 van jullie ervaring er mee en of een uitgesproken mening post hethier ik zelf vind het wel een grappig ding

helaas kon ik er geen digi foto van vinden

pmc100.jpg

Kan het me alleen herinneren van vroeger. Nooit gehoord of iets dergelijks dus ook geen ervaringen.

jep en ik had de het geluid op de cd ook al gehoord klinkt best lekker lofi en kan ik zeker wel gebruiken voor wat ik wil doen maar ik wil eerst nog even wat meningen horen enzo

tja ik heb er eentje... is eigenlijk alleen leuk om op een lange treinreis een beetje mee te spelen... Ik ben zelf geen fan van zijn low-fi geluiden, maar ik heb wel wat drumloops gebruikt.

Ooit eens gekocht voor 25 gulden en dat is ie wel waard. Als je geen ander klein keyboardje hebt voor dat soort geluiden is hij wel de moeite waard. Ik gebruik liever mijn casio rapman en mijn casio vl-1 :)

Origineel geplaatst door hamsterwoede

Ooit eens gekocht voor 25 gulden en dat is ie wel waard. Als je geen ander klein keyboardje hebt voor dat soort geluiden is hij wel de moeite waard. Ik gebruik liever mijn casio rapman en mijn casio vl-1 :)

jij klinkt net alsof je het artiekel zelf heb gescreven in de interface ;) en jah een oud casiotje is ook wel kazig maar niet wat ik zoek... :P

Origineel geplaatst door BasicSystem
Wat wil je in godsnaam doen met dat ding ?

groeten

basicsys

Nou het geluid sprak me aan en ik kreeg in eens een stroom van ideen, want het geluidje is toch redelijk uniek en kan dat goed gebruiken voor mijn 60's space special nummer

Toevallig ben ikvia een artikel uit de interface ooit wel op zoek gegaan naar die vl-1 / vl-tone :-) Vond de samples toen ook wel erg oke klinken. Tja voor de ultieme kazigheid scoor je wel hoog met de philips... in ieder geval qua ruis en lulligheid :)

Maar hij is errug grappig om noise mee te maken als je bizar snelle akkoorden wisselelingen aangeeft... en ach met een rat en een flanger maak ik van alles wel wat :-)

180 euro wat!!!! Ik heb er misschien 5 euro bij Ebay duitsland voorbetaald.
Die gene die em gekocht heeft wordt echt belazerd. Maar ja eigen stomme schuld.

hier ook heb er ook zo èèn !! hahaahahhaa!

er zitten wel wat speciale klank in, maar heb me er nooit op toegelegd, geen midi enzo ook ni... ....

180 euro is idd veel geld voor zoiets:dubbel:

Back