En wijlen dr Moog mocht ook geen comeback maken met z'n nieuwe lijn met synths?
Alleen dan wat opgeleukt.
Diewertje Blok mag ook niet meer met d'r kop op TV? (Viola Holt niet, ok, daar is ongeveer iedereen het wel over eens.)
Maurice de Hond mag geen equetes meer houden?
Luv mag ook geen comeback maken?
Battlestar Galactica mag niet meer in geremakte vorm terug komen?
Dallas mag ook niet meer op TV?
Kweenie hoor Cisco. Je doet erg moeilijk voor iets wat relatief normaal is op deze aardkloot. De vergelijking topsport en muziek maken slaat IMHO helemaal nergens op.
Er zijn nog zat ouwe lullen en dozen die tot ver in de 80 nog verdomd goed moppie kunnen spelen/zingen vanachter hun rollator.
kijk !, hier ben ik het nu helemaal mee eens, bovendien geeft dit voor een volgende generatie ook nog eens de kans om te horen wat er voor hun tijd gebeurde. Neem nu klassieke muziek ? kijk over smaakt valt zeker niet te twisten.. als je AHA bagger vindt, prima, maar hun passie voor muziek om toch elke keer weer met nieuwe songs te komen, al dan niet vernieuwend, bewonder ik toch elke keer weer van "oudere" muzikanten. Ik zou zeggen, vooral doorgaan en laat me verrassen en vooral laat je passie zien in dat waarin je geloofd. Je moet zo nodig in de hitlijsten staan om nog erkenning te krijgen, da's nu juist het manko die er altijd leeft onder de muziek... Draai het om... vindt je het leuk ? ja, mag je best voor uit komen en die passie delen.. vindt je het bagger.. zeg ik altijd.. leuk voor die mensen die het graag beluisteren...
Als het mijn muziek niet is, maar ik kan die passie delen, dan vindt ik dat net zo mooi... da's nu het mooie aan muziek, voor jezelf en voor iedereen en ook weer niet...
De grond in boren mag, maar dan moet het wel kloppen en goeie vergelijkingen maken... wie weet, stap ik nog wel over van electronisch naar geheel "analoog"... de echte violen, echte menselijke stemmen, derde van beethoven... etc...
hmmm.. denk het toch niet... electronic is my life !
toch een leuke discussie trouwens
mzl