Korg microKONTROL - Logic 5.5 probleem

STM

SoulTecH™
Ik heb onlangs een Korg microKONTROL gekocht maar ik krijg m niet aan de gang binnen Logic 5.5. Moet ik deze aanmelden in Logic of en zo ja hoe? Iemand enig idee?

Thx!

Nee man.. Het is ongelooflijk maar ben nog steeds aan het kloten... Heb ook een Behringer bcf2000 midi-controller en die heb ik wel aan de gang gekregen maar de Korg lukt me nog steeds niet..

Hij geeft in het scherm van de Korg al om te beginnen Cubase aan. En als ik een slider op de Korg beweeg (de 1e) gaat er op mijn Behringer automatisch ook een slider bewegen... Ik heb de Korg mbv usb aangesloten op m'n pc. Misschien moet ik m dmv midi aansluiten op m'n geluidskaart of de Behringer?

Ik heb geen idee man.. Ik heb van de site van Korg een programmaatje gedownload en nu kan ik bijv Cubase of Reason of Logic kiezen. Heb dus Logic aangekozen. Maar nog steeds hetzelfde probleem. Ook kan ik maar de eerste 5 toetsen van m'n keyboard gebruiken (de rest ziet Logic niet). Heb dit ook in Fruityloops geprobeerd, hetzelfde probleem. Ik weet zeker dat ikzelf iets fout doe.. Ik denk dat het te maken heeft met het fijt dat ik m'n behringer dmv usb heb aangesloten op m'n pc. En ik weet dus niet of ik de Korg ook dmv usb kan aansluiten of dat dat niet gaat (ik las iets in een ander forum topic over 2 midi controllers in fruity aansluiten wat dus niet werkte). Ik denk nu dus dat ik m'n Behringer bcf2000 via usb moet aansluiten op m'n pc, en dan de Korg via z'n midi-out naar de midi-in van de Behringer moet aansluiten..

Dat programmaatje van de site van Korg blijkt hetzelfde te zijn als wat jij mij gaf! Ik ga eerst even een midi-kabel kopen en het via midi aansluiten.

Back