Knippen in Cubase

Peekay

Ingeburgerd
Beste mensen!

Ik heb een mix opgenomen in cubase. Nu wil ik de mixen knippen of marken zodat op je op de cd naar verschillende nummers kan skippen. Ik heb de marker functie in cubase wel gevonden maar ik krijg niet het gewenste resultaat. Weet iemand misschien hoe dit werkt?

Alvast bedankt! :)

Indexen plaatsen kan niet in Cubase. Je kunt wel numer voor nummer op CD zetten, maar je krijgt dan pauzes tussen de tracks. Niet geschikt voor mixen of live-opnames dus.

Je zult je file moeten openen in een masteringpakketje a la CD-architect of Samplitude. Daar kan dat namelijk wel.

Je zult je file moeten openen in een masteringpakketje a la CD-architect of Samplitude. Daar kan dat namelijk wel

Handel jij in die software ofzo? :D
Nee, het kan veel goedkoper dan gelijk een duur masteringpakket kopen.
Gewoon in stukken hakken en disk-at-once branden met Nero met een gap van 0 tussen de tracks.
In de wave-editor van Nero kun je ook gewoon track-markers plaatsen en het bestand splitten.

Origineel geplaatst door De Toverkoning
Ik had ook Sadie, Sonic Solutions of Pyramix kunnen noemen... :D

:D
Volgens mij is het nog beter als Peekay z'n bestand door Bob Katz ofzo laat verwerken en professionaal laat persen.
Zelf cd's branden, daar moet je niet aan beginnen...

Bedankt voor de hulp mensen!!! Dat laten persen wacht ik nog even mee ;)
Ik weet dat het ook in andere programma's kan maar was benieuwd of het ook in cubase kon. Dat leek me handig aangezien ik het daar ook in opneem.

Back