Favoriete SF track verkiezing 2005

Origineel geplaatst door 6 trak
maar idd, nu is de kans idd stevig aanwezig dat de tussenstand om zeep word geholpen...

"Om zeep geholpen..."

Zwaar overtrokken uitspraak, want iedereen kan op de voter zien wie wat gestemd heeft. Als je niets beters te doen hebt, dan zou ik die stemmen eerst maar eens handmatig tellen (en vergelijken met de bevestigings-thread) alvorens dit te concluderen.

En vertel me daarna nog maar eens hoezeer de tussenstand afwijkt van de werkelijke stand...

Overigens wil ik hiermee ook nog even kwijt, dat het op deze manier helemaal niet meer gaat over de contest en over wie wel of niet mooie tracks heeft gemaakt. Alleen maar gezever over hoe en wat en wie stemmen zus en zo... etc etc... (beetje jammer)

Kan iemand mij trouwens een link geven waar staat dat tijdens contests geen nieuwe regels mogen worden ingevoerd?

Ik snap het probleem eerlijk gezegd niet hoor, de 'regels' die ik er bij haal zijn gewoon logische dingen die iedereen had kunnen bedenken, maar waar ik geen tijd meer voor had om allemaal aan te denken omdat ik ook werk heb naast 'een voter uit te vinden', zodat dit niet op 7 januari op de homepage stond.

Wat ik vraag zijn geen nieuwe regels maar is een vraagstuk over hoe om te gaan met het verwerken van niet bevestigde votes, heeft daar iemand daar over nagedacht?
Heeft iemand ook maar de moeite genomen om uberhaupt ergens over na te denken?
Als ik dan de gene ben die over alles zo'n beetje hier heeft nagedacht om het vote systeem zo vlekkeloos mogelijk als maar kan te laten werken snap ik niet waarom mijn logische redenering op zoveel verzet moet stuiten, want iedereen kan zich er in vinden blijkbaar.

Vooral vind ik het raar omdat het afwijzen van de zogenaamde 'regels' het cheaten de bal toe speelt. Dat vind ik raar.
Mijn regels veranderen niks. Voten gaat nog steeds als daarvoor, alleen krijg je een pb als je niet bevestigd hebt en word je vote deleted als je daar geen gehoor aangeeft. Super eerlijk gewoon. Net zoals stemmen als je zelf mee doet. Maar goed. Ik bepaal het allemaal niet.

Ingewikkeld. Ingewikkeld is een kat en een klos wol.

Origineel geplaatst door shortwave
Alleen maar gezever over hoe en wat en wie stemmen zus en zo... etc etc... (beetje jammer)

Gezever..

ok..

bedankt voor alle moeite zou ik zeggen..

het was maar meer dan 150 uur werk..thnx dude..

oohhhhh ben flink aan stijgen zeg , misschien haal ik quifster nog wel in:D

edit; sry kleine naamcorrectie

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door demian
Gezever..

ok..

bedankt voor alle moeite zou ik zeggen..

het was maar meer dan 150 uur werk..thnx dude..

Hee... sorry, relax SVP. Ik val jou hier echt niet mee aan, hoor... Dit gaat niet over jouw inspanningen en inzet. Die staan IMO boven elke twijfel of kritiek.

Maar dan krijgen we weer discussies over wel of niet dit of dat... uitspraken over "klein groepje met Quif als opperhoofd"... etc etc... Dat vind ik dan wel jammer en nodeloos en zelfs tendentieus. Mijn mening dus over het "gezever" in deze thread en niet over jouw werk.

Je vote-script werkt toch verder prima nu? :)

uitspraken over "klein groepje met Quif als opperhoofd"... etc etc...
je weet best wat ik daar mee bedoel...

en als demian nu een vote delete na 24 uur dan is er nog geen nood aan de man, dan stemt men maar opnieuw en dan WEL ff bevestigen... dus wie zevert nu?

ik laat het nu hierbij... doei

Dit moet je je nou echt niet persoonlijk aantrekken. Je vote-script werkt toch uitstekend nu? :)

Dan moet je het woord 'gezever' niet gebruiken.

je weet best wat ik daar mee bedoel...

Geen idee wat je met die uitspraak had willen bedoelen. Maar dat wil ik niet weten ook. Want dan zou ik zelf vervallen in het gezever dat me stoort.

Demian heeft zijn stinkende best gedaan om een goed vote-script te maken. Jij hebt daar ook aan meegeholpen. Dus ook aan jou mijn credits daarvoor! :okdan:

Ik laat het hier verder ook bij.

Dan moet je het woord 'gezever' niet gebruiken.

Mijn uitspraak "gezever" slaat op deze thread en de uitspraken van mensen hierin. Expliciet niet op je vote-script.

Haal SVP geen dingen door elkaar. Okay?

Positie Score Tracks
1 64 Pay to view
2 56 Pay to view
3 50 Pay to view
4 50 Mischa - Ending

Voter gehackt?

Origineel geplaatst door Radix
Positie Score Tracks
1 64 Pay to view
2 56 Pay to view
3 50 Pay to view
4 50 Mischa - Ending

Wat is dit nu weer?

Dát, is een poging tot :

1 - humor
2 - het bekend maken van theme 6 van de total score
3 - het vergroten van de spanning waar quif zo'n behoefte aan had.

The mystery top 3.. ! :D

Maar als je ff er op klikt dan zie je dus de score.. :)

1 - humor

lol. :D Nee, serieus, ik was ff bang dat je mooie voter was gehackt!

t'iz maar wat je democratisch noemt... deze paar mensen met quif als opperhoofd...

dag 6trak,

Graag wil ik van je weten wat je hiermee bedoelt. Ik heb gewoon mijn mening gegeven op een vraag van demian (die die zelfde stelde). Een aantal mensen waren het blijkbaar met mij eens en sommige niet.

Eerlijk gezegd vind ik het nogal storend dat jij hier een sfeertje neerzet ten opzichte van mij. Ik snap niet waarom je dit doet. Ik krijg de indruk dat jij overal nogal complottheorieen achter aan het zoeken bent, die er absoluut niet zijn. Als je zelf de sceptor over de contest en de posts in de threads wilt voeren vind ik het prima, maar geef dat dan eerlijk aan, maar ga niet dit soort achterbakse postjes neerzetten.

Op deze manier kom je voor mij nogal als een triest mannetje over die een eigen wereldje gecreeerd heeft die die als waarheid aanneemt. Je neemt dit allemaal veel te serieus. De contest gaat nergens om.

Dus mijn verzoek voor je volgende posts, maak het niet zo persoonlijk ten opzichte van mij, dat maakt het een stuk prettiger voor de andere mensen die deze threads lezen. Mocht je toch je frustaties over wat dan ook kwijt willen, pb me dan maar, dan voeren we dit soort discussies wel achter de schermen.

Alleen leden van vóór 1 dec 2005 kunnen stemmen idd.

ik ben lid van eind december maar heb wel meegedaan met de contest dus enerzijds kan ik niet stemmen, anderzijds moet ik als deelnemer stemmen...
hoe zit het in dat geval?

Origineel geplaatst door strekie
ik ben lid van eind december maar heb wel meegedaan met de contest dus enerzijds kan ik niet stemmen, anderzijds moet ik als deelnemer stemmen...
hoe zit het in dat geval?

hehe.. dat is een goede.. volgens eerdere theorieën in deze thread zou het zo zijn dat je dan niet mee mocht doen.
Maar je doet dus wel mee en de contest is toch maar een geintje voor de meesten dus, van mij mag je mee doen.
Ik weet alleen niet of je dan wel in de userlist staat die ik gebruik want die is ook van ergens eind December.

Probeer het maar gewoon zou 'k zeggen.

Ik denk dat jullie het allemaal iets te serieus nemen... Laatste moment regels, stemmen bevestigen, nieuwe leden regels... Het is geen eurovisie songfestival. Als mensen zo flauw zijn om op hun eigen nummer te stemmen al dan niet met vers aangemaakte accounts dan is dat intens treurig, zeker omdat er van deze contest niets afhangt behalve misschien 'persoonlijke eer'. Ik denk dat 'vals spelen' die persoonlijke eer weinig goed zou doen, dus waar hebben we het over?

Afgezien van al het gekibbel en het gekijf vind ik het geweldig lopen!

Respect en waardering naar deelnemers, mods en het technische team achter de contest :)

:okdan:

-C-

Origineel geplaatst door Chinetti
Ik denk dat jullie het allemaal iets te serieus nemen... Laatste moment regels, stemmen bevestigen, nieuwe leden regels... Het is geen eurovisie songfestival. Als mensen zo flauw zijn om op hun eigen nummer te stemmen al dan niet met vers aangemaakte accounts dan is dat intens treurig, zeker omdat er van deze contest niets afhang behalve misschien 'persoonlijke eer'. Ik denk dat 'vals spelen' die persoonlijke eer weinig goed zou doen, dus waar hebben we het over?

Nou, ik ben blij dat je dit vraagt Chinetti. Waar we het over hebben is het volgende.

Ik heb eind December heel veel werk gedaan en daarnaast nog 's heel veel tijd gestoken in het maken van de voter.
Het is echt een klus geweest om alles in 2 weken klaar te krijgen, zeker als je bedenkt dat ik ca 7 jaar geleden voor het laatst geprogrameerd heb.

Omdat iedereen het een leuk idee vond om de voter te gebruiken en ik daar mee aan ben komen zetten ben ik daardoor min of meer verplicht geweest een goed werkende tool te ontwikkelen.
Daarvoor zijn programmaregels nodig die moeten kloppen anders heb je geen tool.
Maar daarvoor zijn ook spelregels nodig, die bepalen mede de werking van de tool.

Omdat ik geen tijd meer had om een duidelijke FAQ te maken en niemand anders zich daar ook over heeft bekommerd is het onderdeel 'spelregels' een beetje in de verdrukking te komen.

Nu de voter werkt en iedereen stemt realiseer ik mij dat er een aantal extra spelregels nodig zijn om de tool zo goed mogelijk tot zijn recht te laten komen.

Het invoeren van deze spelregels (die ik helemaal niet zie als major veranderingen aan het hele idee van het voten) stuit helaas op verzet. En dat mag.

Maar dat is dus een leerpuntje voor de volgende keer. Volgende keer wordt de voter helemaal dicht gespijkerd en met spelregels uitgelegd zodat voor iedereen duidelijk is hoe en wat.

Want men is niet tegen de regels, maar men is wel tegen veranderingen.
Heb ik dan weer van geleerd deze keer. Zo gaat dat.

Maar goed, waar het dus voor mij om gaat is, nadat ik zoveel tijd in het ontwikkelen heb gestoken van een tool (en 6 ook) waarbij het doel een perfect werkende tool is, het jammer is om te moeten zien dat 2 eenvoudige regels die niks uitmaken voor niemand niet, niet kunnen worden goedgekeurd. Vooral jammer omdat het zo logisch is dat deze regels er wel moeten zijn.

Ik bedoel ik hoor niks van niemand niet terwijl ik ontwikkel, maar nu is die tool er en nu heeft iedereen in eens een mening over wat wel en niet mag.. erm.. ok dan maar.
Maar daar had men eerder mee kunnen komen. Daar heb ik ook om gevraagd zelfs eerder in deze thread. Maar goed. Bien.
Effe de Bloodpressure checkke.. : Normal. gelukkig..

Wil ik ook nog even zeggen dat ik de SF Voter niet als Ego Streler het uitgevonden, maar puur als persoonlijke uitdaging zag.
En zo zie ik het nog steeds, want coden is gewoon erg leuk om te doen.

Laatst gewijzigd:
t'iz maar wat je democratisch noemt... deze paar mensen met quif als opperhoofd...

Hoerah!!!! Dat maakt mij dan ook opperhoofd! Van de mensen die vóór waren... maar ... wacht eens even.... ik was de enige...=( ...
Nu was ik eens opperhoofd.

Komaan mannen:

1. Er is zeker en vast geen 'complot' van Quifster of wie dan ook.
2. 't Was misschien wat onhandig van Demian om tijdens de voting nog extra reglement-specificaties voor te stellen, MAAR: hij stelde ze tenminste voor! 't Was een vraag, meer niet.
3. Kunnen we niet gewoon zeggen: 'Dank u Demian voor uw bezorgdheid voor een eerlijke voting!" ?

Back