Origineel geplaatst door quifster
onzin,
graag wil ik dan een link naar de post waarin staat dat je binnen 24 uur moet bevestigen.
Daarnaast heeft op de homepage in het begin absoluut niet gestaan dat er bevestigd moest worden. Er stond dat als je eenmalig een wijziging wilde doorvoeren dat je dit in de bevestigingsthread kon doen. Dit is nu aangepast nadat bleek dat meerdere mensen niet wisten dat ze dat moesten bevestigen. Wat ook niet verbazingwekkend is gezien de professionele uitstraling van de voter.
Je kunt er simpelweg niet van uitgaan dat iedereen die stemt, daadwerkelijk alle threads in het verleden over dit onderwerp gelezen heeft, dus moet je dat mensen duidelijk maken vooraf bij het stemmen, en niet achteraf gaan wijzigen.
even voor de goede orde, ik ben het niet oneens met het feit dat mensen het moeten bevestigen, maar ik vind dat je dat vooraf moet melden en niet in threads die mensen misschien niet eens lezen regels gaan aanpassen. Als je dit soort regels al door gaat voeren, dan moet je dat minimaal op de homepage gaan melden en dan maar hopen dat mensen het lezen.