Favoriete SF track verkiezing 2005

Ik merk dat er nog een foutje in zit, 'Selecteer een track' is nog steeds een geldige optie..

Als nog iemand een foutje ontdekt, meldt het dan even, thnx! :okdan:

Het zetten van de cookie staat momenteel uit dus die hoeft niet opgespeurd te worden, ik wil nl geen problemen tijdens de echte voting met bestaande cookies..

De tussenstand is trouwens erg spannend momenteel.. :D

Attachments

• tussenstand.jpg
    tussenstand.jpg
    42,1 KB · Bekeken: 105
ik heb een nieuwe mix gemaakt
gelieve op te letten bij de stemronde he
de oude link heb ik ook vermoord overigens

de nieuwe is overigens al aan te wennen als je hier klikt

Re: Inzendsel 2005 Bartology

Re: Inzendsel 2005 Bartology

Origineel geplaatst door Bartology
Met deze track wil ik meedoen aan de verkiezing van beste SF-Track

:okdan: geeft me zo'n OK gevoel....hoe heb je de electrische gitaar geluiden opgenomen? In een studio, of is dit gewoon een synth lead die geweldig geprocessed is.

Re: Re: Inzendsel 2005 Bartology

Re: Re: Inzendsel 2005 Bartology

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
:okdan: geeft me zo'n OK gevoel....hoe heb je de electrische gitaar geluiden opgenomen? In een studio, of is dit gewoon een synth lead die geweldig geprocessed is.

Thanx!! :)

Dit is een gitaarpatch uit de Motif 7 (Classic). Door de effectprocessor gehaald van de Fantom X7

Ik kreeg net een melding van iemand dat in Internet Explorer heel de opmaak op zijn kop ligt terwijl in FireFox, waar ik mee werk, niks aan de hand is..

Ik heb dit ook niet in IE gedaan, en idd!!

Dit gaat opgelost worden, als iemand een idee heeft waar dit aan liggen kan hoor ik dat graag, ik ben GEEN html expert perl ken ik een beetje.. :S

Heb er zelf geen last van gehad omdat ik bij het testen steeds FF op XP gebruik..

Inbox is weer opgeruimd :)

Ik heb de html nu aangepast, vreemd genoeg doet ie het in IE nu perfect, maar in FireFox niet meer??? :confused:

Heel apart..

Ik ben er nog even mee aan de stoei, en IE users, probeert u nog 's een vootje. :)

Ik ga denk ik beta-testers in de Creditslist opnemen.. dank dank

-edit- ah.. ik heb het probleem nu helemaal op gelost, iets te veel TD'tjes en te weinig TH'tjes en hier en daar een haakje en nog wat dingen waren het probleem..

Ok graag testen nu!

www.oengaboenga.net/vote.html

ik kan maar 1x vijf punten geven en verder nix.. Is dat de bedoeling? Gebruik trouwens firefox

edit: De tijdsaanduiding in de logfile is overigens nog in de zomertijd :)

Origineel geplaatst door Flesje
Werkt nu perfect hier. :)

hehe kijk aan, IE Rocket!!

Origineel geplaatst door Hazes
ik kan maar 1x vijf punten geven en verder nix.. Is dat de bedoeling? Gebruik trouwens firefox

Nee, het is de bedoeling dat je 5x punten kan geven, ik ben bezig met die HTML, maar op een of andere manier lust of IE hem niet of FF.. Ik ben er mee bezig..

Origineel geplaatst door Hazes
edit: De tijdsaanduiding in de logfile is overigens nog in de zomertijd :) [/B]

Klopt, ga ik nog goed zetten, Thnx! :okdan:

Qua weergave van punten en votes is alles duidelijk en 'transparant' genoeg?

hij doet het goed

Okay, hier de laatste feature voor de SF Contest Voter.

have fun : http://81.58.147.132/cgi-bin/sfvgraph.cgi :)

Heb ik nog een kleine mededeling, iedereen die nog feedback denkt te kunnen geven op de SF Contest Voter of fouten heeft ontdekt die ik nog niet weet, laat het asjeblieft weten.

Ik ga de 25e op vakantie tot en met 2 januari en daarna ben gelijk een week ergens anders, dus ik kan dan niets meer er aan doen.

Vooral de vote.html pagina kan raar doen in sommige browsers.. iemand nog problemen daarmee?

Ik heb ook overlegd met het SF team over hostings mogelijkheden, de SF Contest Voter gaat gehost worden op het Synthforum zodat de Voter iig, 24 uur per dag in de lucht is, en betrouwbaarheid van de gegevens wordt tevens dan ook door SF gegarandeerd.

Errmmm.... de 'GO' button heeft een broken linkje...

Back