Favoriete SF track verkiezing 2005

Ik heb eens heel goed geluisterd naar alle entries, maar vond er echt niets tussen zitten waar ik mijn stem op zou willen uitbrengen.

Tja, muziek maken blijft een lastige bezigheid. Misschien volgend jaar beter.

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Ik heb eens heel goed geluisterd naar alle entries, maar vond er echt niets tussen zitten waar ik mijn stem op zou willen uitbrengen.

Waarom doe je zelf niet mee met een van je tracks dan?
Ik heb op je site geluisterd en vond je songs best goed klinken.

Wat betekenen die sterretjes?
ik vermoed wel iets natuurlijk, maar het gaat niet op voor iedereen...

Origineel geplaatst door hermax
Wat betekenen die sterretjes?
ik vermoed wel iets natuurlijk, maar het gaat niet op voor iedereen...

Dat sterretje betekent dat hij de zelfde positie inneemt als zijn voorganger vanwege gelijke score.

Hoezo gaat het niet op voor iedereen?

Origineel geplaatst door demian
Dat sterretje betekent dat hij de zelfde positie inneemt als zijn voorganger.

Hoe zo gaat het niet op voor iedereen?

Wellicht dacht hermax dat het iets met het alfabet te maken had.. :eureka:

Ik heb even wat extra REGELS toegevoegd.. Ik hoop dat niemand het erg vind..:dubbel:

Man, die voter van jou wordt steeds beter.

Volgend jaar staan ze van de 2e kamer aan je deur of ze hem asjeblief mogen gebruiken bij de eerstvolgende verkiezingen! :kroon:

Origineel geplaatst door Radix
Man, die voter van jou wordt steeds beter.

Volgend jaar staan ze van de 2e kamer aan je deur of ze hem asjeblief mogen gebruiken bij de eerstvolgende verkiezingen! :kroon:

hmm.. dat zou rond kerst zijn ongeveer dan.. als iedereen wat lekkers bij zich heeft denk ik dat het wel moet lukken..:mega:

Origineel geplaatst door Alan
Wellicht dacht hermax dat het iets met het alfabet te maken had.. :eureka:

Nee, ik dacht dit aangaf of die persoon in kwestie al had gestemd of niet.
Maar intussen is het alweer veranderd zie ik... nu is het wel heel duidelijk voor simpele zielen zoals ik. 8o)

Origineel geplaatst door hermax
Nee, ik dacht dit aangaf of die persoon in kwestie al had gestemd of niet.
Maar intussen is het alweer veranderd zie ik... nu is het wel heel duidelijk voor simpele zielen zoals ik. 8o)

Die optie die jij nu noemt gaat ook in V2 komen, maar is niet mogelijk om in deze versie te verwerken omdat de huidige data-structuur dat niet mogelijk maakt.
Maar zelfs een auto-disqualificatie-functie na beëindiging van de contest is zelfs mogelijk op die manier..
Zal men wel weer onzin vinden, maar wacht maar! :D

Verder ben ik erg blij dat alles lekker duidelijk is om af te lezen.
Enige wat ik misschien nog ga doen in deze versie in een kleurverloop proggen om het nóg duidelijker te maken allemaal.

Blij ook dat de rust weer is wedergekeerd en dat iedereen nu kan genieten van een rustig en vredig verloopt van deze contest.

*demian trekt zich terug achter de schermen..

Nee....... muziek beoordelen blijft een lastige bezigheid. Misschien volgend jaar beter.

kat Yidaki contest!
Geef je favoriete Kat Yidaki top 3 op!
nummer 1 krijgt 3 punten,
nummer 2 krijgt 2 punten
en....
nummer 3 krijgt natuurlijk 1 punt!

Succes! Moge de beste Kat Yidaki winnen!

Sluitingsdatum 1 februari 2006!

(en niet stiekum dubbel stemmen met een fake accountje want ik lap je dr bij!)

-C-

he doet die audiostream het al want bij mij werkt ie niet :confused:
anders ben ik drie dagen bezig met die nummers down teloaden
whah wil stemmen

o'ja die track van mij is gemaakt met de rm1x en de microkorg als vocoder
verder niets en is 1 van de eerste dingen die ik heb gemaakt zo'n 4 jaar geleden (toen alles nog nieuw voor me was )
dat er maar twee mensen op hebben gestemd . mja shit happens ;)
heb wel al 5 puntjes voor de eerste keer dat ik mee doe ben benieuwd wat de totale uitslag zal worden
iedereen veel succes
en tegen de overige members van synthforum (die niets ge-posted hebben)
ga stemmen want de tracks zijn er voor jullie opgezet om te beoordelen.
:okdan:

Origineel geplaatst door Alan
Waarom doe je zelf niet mee met een van je tracks dan?
Ik heb op je site geluisterd en vond je songs best goed klinken.

Ik heb het afgelopen jaar niet veel soeps geproduceerd... dus ga ik er ook niemand mee lastigvallen ;)

Origineel geplaatst door Bartology
Nee....... muziek beoordelen blijft een lastige bezigheid. Misschien volgend jaar beter.

Dat is waar.. en wie ben ik om muziek van anderen te beoordelen? Zo veel weet ik er ook weer niet vanaf :D

Hallo,

Even dit,

Ik krijg het verzoek van een gebruiker om zijn ingezonden track te verwijderen omdat hij 'niet meer mee wil doen.'
Ik heb wel meer verzoeken of opmerkingen gehad omtrend deze contest.

Voor de duidelijkheid,

'IK' ga niet over de contest, ik ga alleen over de techniek achter de voter en verder niks.

Graag wil ik dat niemand mij meer PB's stuurt behalve als het gaat om het doorgeven van een foute werking van de voter. (complimenten daarentegen zijn wel altijd welkom) :D

Alle overige meldingen moeten worden neergelegd bij de organisatoren achter deze SF Contest.

* demian trekt zich opnieuw terug achter de schermen en pinkt een traantje weg omdat het allemaal zo moeilijk verloopt..

Laatst gewijzigd:
Ik krijg het verzoek van een gebruiker om zijn ingezonden track te verwijderen omdat hij 'niet meer mee wil doen.'
Ik heb wel meer verzoeken of opmerkingen gehad omtrend deze contest.
* demian trekt zich opnieuw terug achter de schermen en pinkt een traantje weg omdat het allemaal zo moeilijk verloopt..

Voor dit soort vragen kunnen jullie me tot mij wenden via PB of mail.

Back