Korg CX3

Skaman

Ingeburgerd
dag luitjes...

Ik ga morgeavond voor een Korg CX3 kijken en nu heb ik eigenlijk een vraag....
Ik heb ergens wat opgevangen dat het oude type CX3 nog niet helemaal werkte zoals die hoorde te werken,maar ik heb ook weer ergens opgevangen dat het nieuwe type(version2) gewoon alles goed is.
Nu vroeg ik me af vanaf welk jaar is het nieuwe type op de markt gekomen,en is van dat type de software al geupdate of gebeurd dat standaard vanaf fabriek???
Wie kan me hier wat meer over vertellen....

Thanx :halleluja

Volgens mij bestaan er twee CX3-versies die niet echt vergelijkbaar zijn.

Dan bedoel ik dus de oer-CX. Volgens mij een 80's hammond-imitatie. Althans destijds zo op de markt gezet. En de meer recente CX van een paar jaar geleden. In feite een reissue van de oer-CX...... etc etc etc

Doe ff zelf wat research zou ik zeggen.

Succes!!!!

CX3 combo organ

CX3 combo organ

In de 70's is er een CX3 gemaakt. In 1999 is er een compleet nieuwe CX3 combo organ uitgebracht, waar inmiddels een nieuwere software versie bij wordt geleverd, welke gewoon te downloaden is op www.korg.com.

Heb je em gekocht trouwens? Zo niet, heb ik er ook nog een te koop! Met flightcase en 'B3'-poten.

Groet,
Niels

Nee Niels ik heb hem niet gekocht....Zoals je weet,want ik wou hem bij jou kopen.....
Maar ik heb nu een Nord Electro2 Seventy Three gekocht,en ik ben nog steeds onder de indruk.......
Ding klinkt echt waanzinnig....

cheers,

Skaman(Marco)

Back