welke plaat is dit ?

elektrovolt

compuphonic
heeft iemand een idee welke plaat dit is ?
ik heb een stukje uit een mix geknipt... vind het echt een vet nummer en wil hem op plaat hebben, duss...

klik

dat is CJ Bolland - Horsepower (uit 1991 ongeveer).....maar dan een remix/remake die ik niet ken...

het origineel staat op de 12" van R&S records 9131 : Christian Jay Bolland - Exposing you to Ravesignal 3...met op de andere kant de even briljante track "Mindwar"....

mmm... monopoly zei net in de chat dat het Laser-Man is. (...) een plaat uit 1984...

ik ga dan maar ff verder zoeken op CJ Bolland... iig tnx :)

Origineel geplaatst door elektrovolt
mmm... monopoly zei net in de chat dat het Laser-Man is. (...) een plaat uit 1984...

Mono-Poly lult wel eens vaker wat...:D....ik heb 'm net nog ff opgezocht en geluisterd,tis 'm zeker,maar dan een remake/remix...(zie mn net gemaakte edit met catalogusnummer)...

Laser-man heb ik ook,die lijkt er niet eens op...

ff snel een stukje van het origineel opgenomen...:D :

het string/sweep ding wat je hoort in jouw versie zit er later en eerder ook in...

Attachments

• cjbolland - horsepower.mp3
    685,3 KB · Bekeken: 77
:mega:

ben zelf net een beetje aan het googlen en ik kwam een paar korte soundclips tegen, die van jou en ook die van mij. dat zou dan de remix moeten zijn die ook op die plaat staat... die vind ik toch et iets lekkerder :D

ondertussen heb ik de bassline in de mfb synth geprogrammeerd, flanger erover, 808+909 erbij... dit staat hier flink te rocken ! 8)

tjeezus...in korte tijd is mijn soundclipje al 11 keer gedowned....en niemand die deze klassieker kent ? treurig hoor....:D

om iedereen nog ff lekkerder te maken....dit is een stukje uit "Mindwar"...staat op de andere kant van die 12"....

Attachments

• mindwar.mp3
    721,7 KB · Bekeken: 70
Origineel geplaatst door elektrovolt

Lol lekker vaag ik had het gewoon over een goede plaat.
En nu midden in de nacht lees ik dit!!

Back