mijn gameboy tracks gemaakt met LSDJ

interesting..

Gaaf, maar dat kun je eigenlijk beter hier neerzetten :)

Leuke geluiden. Zou Richard D James dit ook gebruiken? =)
Nu nog een Game Boy op de kop tikken.
Welke Game Boy heb je gebruikt? De rode, is dat een type? Game Boy newbee hier.

gameboy blieps

gameboy blieps

OEPS!! ik heb gisteren met mn slaaphoofd :Z per abuis dit onderwerp op het verkeerde forum geplaats, en je kunt t niet wissen en ff elders plaatsen

ik heb in 2004 na flink zoeken via ebay 2 keer het programma LSDJ kunnen vinden (niet echt goedkoop, 98€ en 135€!)
maar gelukkig heb ik ze wel want ze worden steeds zeldzamer, ik zie ze bijna nooit meer op ebay.
en ik gebruik inplaats van n grijze gameboy (die lopen steeds vast!) die kleurenserie die daarna kwam dat was een leuk grapje van nintendo toen; " ja er komt n kleurengameboy" toen kwamen ze uit in rood, geel, groen, blauw, wit en zo'n doorzichtige buitenkant hahaha :okdan:
en idd richard D. james :dj: gebruikt ook n gameboy met die camera daar zit n simpel synthesizerprogramma in. ik heb gelezen in n intervieuw dat die lui van autechre ook gameboys gebruiken! het gebeurt dus al veel langer..
enne.......jij hebt nanoloop te koop? welke versie heb je dan, hopelijk versie 1.2 voor die ouwe gameboy 8~

Re: gameboy blieps

Re: gameboy blieps

Origineel geplaatst door L.A. Her0
OEPS!! ik heb gisteren met mn slaaphoofd :Z per abuis dit onderwerp op het verkeerde forum geplaats, en je kunt t niet wissen en ff elders plaatsen

ik heb in 2004 na flink zoeken via ebay 2 keer het programma LSDJ kunnen vinden (niet echt goedkoop, 98€ en 135€!)
maar gelukkig heb ik ze wel want ze worden steeds zeldzamer, ik zie ze bijna nooit meer op ebay.
en ik gebruik inplaats van n grijze gameboy (die lopen steeds vast!) die kleurenserie die daarna kwam dat was een leuk grapje van nintendo toen; " ja er komt n kleurengameboy" toen kwamen ze uit in rood, geel, groen, blauw, wit en zo'n doorzichtige buitenkant hahaha :okdan:
en idd richard D. james :dj: gebruikt ook n gameboy met die camera daar zit n simpel synthesizerprogramma in. ik heb gelezen in n intervieuw dat die lui van autechre ook gameboys gebruiken! het gebeurt dus al veel langer..
enne.......jij hebt nanoloop te koop? welke versie heb je dan, hopelijk versie 1.2 voor die ouwe gameboy 8~

in welke tracks heeft richard d. james die dan gebruikt? het staat op de lsdj site, maar volgens mij hoor ik geen gamboy geluidjes terug in zijn tracks. Hij laat zich volgens mij ook nooit uit over welke apparatuur hij gebruikt.

Ik heb ook een lsdj cartridge. Niet orgineel, maar met een transferer gedaan. Heb ik altijd de laatste versie en kan ik andere kits erop zetten. Is best leuk.

Ik gebruik zelf meestal de gewone grijze gameboy en ik heb maar heel af en toe last van een crash. Verder heb ik een pocket gameboy, maar die gebruikt teveel batterijen. Ik heb ook een color, maar daar moet ik nog een pro sound mod op uitvoeren voordat ik die kan gebruiken.

Ik heb net wat nummers van je geluisterd en ik vindt het allemaal best leuk klinken.
Ik ben vooral onder de indruk van detroit gameboy omdat daar een leuke verassende sfeer wordt neergezet.

Ik ben zelf vooral bezig met de drums uit pulse1 en het noise kanaal te krijgen, zodat ik mijn wave kanaal overhoudt voor synths. Tot nu toe loopt het allemaal niet zo heel lekker, maar het is wel interessant om te doen.

Re: Re: gameboy blieps

Re: Re: gameboy blieps

Origineel geplaatst door EZBlade
in welke tracks heeft richard d. james die dan gebruikt? het staat op de lsdj site, maar volgens mij hoor ik geen gamboy geluidjes terug in zijn tracks. Hij laat zich volgens mij ook nooit uit over welke apparatuur hij gebruikt.

Ik heb ook een lsdj cartridge. Niet orgineel, maar met een transferer gedaan. Heb ik altijd de laatste versie en kan ik andere kits erop zetten. Is best leuk.

Ik gebruik zelf meestal de gewone grijze gameboy en ik heb maar heel af en toe last van een crash. Verder heb ik een pocket gameboy, maar die gebruikt teveel batterijen. Ik heb ook een color, maar daar moet ik nog een pro sound mod op uitvoeren voordat ik die kan gebruiken.

waarom moet je nog een 'pro sound mod 'uitvoeren op een game boy color ?die heeft qua geluidssignaal toch dezelfde
bitrate als een gewone .....of vergis ik me?

tzal wel zijn!!!kheb heel mijn hart verloren aan die community
is allemaal zo pretentieloos and straight 'funky,sporty,fucky'bitrates ......(right I stole that one )
check ddat nummer eens van covox (the sun was shining 'echt heerlijk .......and by the way lo-bat is een belg nice huh?

Die Dark GameBoy Metamorphosis is echt super vet!

Erg bruikbare sounds ook voor de nieuwe minimal rage.

gameboy

gameboy

Ik ben al twee keer met een soortgelijke mededeling uit het forum geknikkerd maar ik heb nog een paar gameboys en gb cameras thuis liggen die niet meer gebruikt worden en dus beschikbaar zijn voor ruil of verkoop.

Back