Elka Synthex op MP

Da's pas goed nieuws! :)

Ik dacht trouwens dat (Saint) Eric ooit zei dat Synthex'n (?) wellicht de rottigste synths zijn om te fixen!

Origineel geplaatst door Hanz
De vraag is: hoe houdt een Synthex zich die 10 jaar op zolder heeft gestaan?
Moet ik meteen denken aan die CS-80 van Rick van der Linden, die bij nader inzien na enige jaren paardenstal bitter weinig meer bleek te doen... dure revisie, lijkt me...

Dat moet je ook afwachten bij vintage synthesizers die dagelijks in het gebruik zijn. En die CS-80 was inderdaad behoorlijk wat werk, maar hij is het dan ook zeker waard. En voorlopig moet hij er dan ook weer tegenaan kunnen. Ik ben nu trouwens weer bezig met het opknappen van een CS-80. :)

Da's pas goed nieuws! :)

Ik dacht trouwens dat (Saint) Eric ooit zei dat Synthex'n (?) wellicht de rottigste synths zijn om te fixen!

Mwa.. de meest makkelijke zijn het idd niet. Maar het is me tot nu toe nog steeds gelukt. :)

Origineel geplaatst door lil'markie
Ik ben nu trouwens weer bezig met het opknappen van een CS-80. :)

hup, aan het werk jij !:smeris:

Ah, LittleMarkie is ook in te huren voor feesten, partijen en het repareren van vintage gear? :)

Ah, LittleMarkie is ook in te huren voor feesten, partijen en het repareren van vintage gear? :)

Als ik uitgenodigd ben en er genoeg bier is ja :biertje: Maar laat ik daarna maar niet gaan repareren dan. :D

Bericht door een moderator:
aub niet offtopic gaan he! ;)

Back