marcE MS2000 sounds

Ik heb ze trouwens allemaal gehoord, maar ze passen niet echt in mijn soort muziek. (Hardcore).

Ik hou ook niet zo van loopjes in mijn geluiden. Die bouw ik liever in mijn sequencer. Maar ik kan me best voorstellen dat iemand hier wat aan heeft.

Zeker de moeite waard om ze te luisteren al je een MS-2000 hebt!

Dj41 - Daar ben ik 100 % mee eens.
Smaken verschillen ,en het was ook niet mijn bedoeling om mijn klankjes te richting op één soort genre.Ik heb nu éénmaal een voorliefde voor klanken waar je eindeloos kan naar blijven luisterer.Klanken die blijven doorgaan , waar gewoon geen eind aan komt.En zeker niet te vergeten , alles wat je maar doet denken aan Tangeran Dream , Klaus Schulze,Tim Blake enz enz...Dus , zeker geen hardcore ;) .
Maar toch mijn oprechte dank dat je de moeite hebt gedaan om ze even te beluisteren en misschien dat je er later iets kan van gebruiken :).

Groetjes,
marcE

ok , dat beloof ik , maar geef me wel even de tijd.
Ik sukkel nammelijk nogal met mijn gezondheid , maar ik ga die geluidjes zeker maken.

Groetjes,

marcE

dj41 , kan U mij enkele linlks geven waar ik specifieke Alpha Juno samples kan vinden , of weet U een site waar ik voor U de beste alfa samples ( die sounds dat je zo graag zou willen) kan vinden???

Groetjes,

marcE

Dj41 - Bedoel je dat ik naar al die tracks moet luisteren en daar de sound van de alpha moet uithalen??????? :confused: Dat kan je toch de bedoeling niet zijn hé!! :=( of begrijp ik het verkeerd???
Weet U geen site waar kleine samples staan van alleen de alpha en de sound die U bedoeld???
Nick Nova - Ik ben nu bezig met een special voor een bepaalde synth , maar dat moet nog een verrassing blijven.Ik kan nu alleen nog sounds maken met de synth's die ik zelf nog bezit.
- Ms2000 - Dx7 - :Z ???????? - en binnenkort komt er nog ééntje of misschien twee tegelijk bij.Ik ben nog aan het twijfelen tussen de Waldorf Q+ of de Nord Modular (met uitbreiding).Als het de modular is , wil ik er nog ééntje bij.

Groeten,

marcE
:okdan: :doei:

Back