Even netjes voorstellen....

Haarbol

sound designer
Hallo mensen,

Ben net nieuw hier, ik schaam me een beetje om het te zeggen na al die afkeurende posts over mensen die via interface dit forum zouden ontdekken... nouwja, ik ben er dus zo eentje. Hiervoor keek ik vooral op www.audioforums.com.

Ik ben student muziektechnologie, probeer zo hard mogelijk van mijn Quadrasynth af te komen zodat ik de Yamaha Motif 7 kan kopen en heb het idee dat er hier heel veel pro's rondlopen, dus ik zal de komende tijd wel vooral posts lezen ipv plaatsen *D

En onthoud vooral dat ik dus een Quadrasynth in de verkoop heb - de eerste uit de serie dus natuurlijk de aaaallerbeste 8o)

Groet Lucas - alias Haarbol (don't ask me why ;))

Origineel geplaatst door DJ41
Welkom haarbol,

Wil je a.j.b. een aparte thread aanmaken voor je Quadrasynth?
Dan raak je hem sneller kwijt!

:)

oops, dit had je al gedaan!

Sorry! My bad!

hoe is die opleiding muziektechnologie ? ik ga dit jaar de vooropleiding doen naast een andere studie die ik nu doe. doe t vooral om andere mensen tegen te komen die ook veel muziek bezig zijn en hopelijk samen te gaan werken met mensen met dezelfde ideeen.

en misschien kom ik zo er eindelijk eens achter hoe die waldorf van me werkt :-)

hallo in ieder geval !

Origineel geplaatst door olaf
hoe is die opleiding muziektechnologie ? ik ga dit jaar de vooropleiding doen naast een andere studie die ik nu doe. doe t vooral om andere mensen tegen te komen die ook veel muziek bezig zijn en hopelijk samen te gaan werken met mensen met dezelfde ideeen.

en misschien kom ik zo er eindelijk eens achter hoe die waldorf van me werkt :-)

Juist, die in Hilversum - hoe is de opleiding? Ligt er een beetje aan wat je er van verwacht - ik heb bijv. nog geen les in Waldorf gehad ;) Maar wel in de meest uiteenlopende soorten synthese (tip: onthoud de naam Jorrit)

Nee, ik vind het er echt helemaal te gek, de meeste vakken spreken mij gewoon erg aan, de mensen zijn er helemaal gestoord (in a good way :)) en de docenten die er rondlopen weten echt waar ze het over hebben... en zo niet dan geven ze dat ook ronduit toe :D

Haarbol

cool ik heb net me eerste week achter de rug maar dan ad. idd er interresant vooral die analoge studio

Origineel geplaatst door EDP
cool ik heb net me eerste week achter de rug maar dan ad. idd er interresant vooral die analoge studio

Hm, dan moet je de naam Hans Kulk heeeel goed onthouden ;)

Back