Even netjes voorstellen....

Origineel geplaatst door EDP
cool ik heb net me eerste week achter de rug maar dan ad. idd er interresant vooral die analoge studio

Hm, dan moet je de naam Hans Kulk heeeel goed onthouden ;)

Nee, ik vind het er echt helemaal te gek, de meeste vakken spreken mij gewoon erg aan, de mensen zijn er helemaal gestoord (in a good way :)) en de docenten die er rondlopen weten echt waar ze het over hebben... en zo niet dan geven ze dat ook ronduit toe :D

Haarbol

tof dat je t zo cool vindt daarzo. heb er zelf ook heel veel zin in. jammer alleen dat ik de vooropleiding ipv de hoofdopleiding ga doen. past beter naast mn andere studie. maar hoop wel dat ik er toch veel aan heb.

en qua gestoordheid hoop ik ook het nodige bij te dragen (in a good way :-) natuurlijk );)

he EDP en haarbol ! vinden jullie t trouwens leuk om naar die meeting van dit forum te gaan (zie aankondiging dsf meeting op homepage van t forum) en weten jullie of er nog meer gasten uit hilversum daar ff willen gaan kijken. lijkt me zelf best wel tof eigenlijk om eens al die gasten te zien en horen. sorry, is een beetje off topic maar dacht er toevallig net aan.

Welkom

In ieder geval een kattenliefhebber erbij.
En een Motif, dus das 2x goede smaak.

Origineel geplaatst door olaf
en weten jullie of er nog meer gasten uit hilversum daar ff willen gaan kijken.

check.

o ja haarbol welkom. :biertje:

halliehallo!

hoi poesie poesie... hehe sorry hoor maar schattige avatar.

Welkom en veel plezier hier

(interface lezer hmpf... what is next*zucht) 8)

Origineel geplaatst door Tron
hoi poesie poesie... hehe sorry hoor maar schattige avatar.

Welkom en veel plezier hier

(interface lezer hmpf... what is next*zucht) 8)

TIS GEEN POES, TIS EEN KATER :D

Enneh, die Interface is puur om de Nederlandse informatie en de ceedee, ik koop ook braaf elke maand de SOS.

lol... je bent in iedergeval niet iemand die over zich heen laat lopen en ok sorry 't is een kater maar "hey kater kater" klinkt zo stom =0)

Daar heb je een punt :D

't Is meer dat ik opgedragen kreeg dit feit te vermelden, want Vlekje (sja, ken hij ook nix aan doen :)) is een trotse kater - ik hoop dat ik zo alles voor 'm rechtgepraat heb.

Dus of ik niet over me heen laat lopen...? Door Vlekje wel ;)

Back