Module met built-in Sequencer

De Yamaha AN1X niet vergeten, die heeft 128 user patterns. De seq stuurt vier parameters aan, waaronder toonhoogte. Voeg daar de Free EG aan toe, een trap- en staploze seq voor 4 zelf te kiezen parameters, en de madness is kompleet. Wordt pas echt interessant als je AN1XEdit gebruikt, de freeware pc editor... Weet je ten minste wat je aan 't doen bent :)

Sequencer/Arpegiator maakt niet zoveel uit. Als het maar solo werkt, dus als die MicroQ ook vanaf het front getriggerd kan worden geen probleem.

Dus de specs nogmaals op een rij:

Sequencer on board of
programmeerbare Arpeggiator met trigger/audition button
Echte Synth, dus geen grooveboxen romplers of samplers

Een laptop synthje is best leuk. Kun je synthlines programmeren in de huiskamer.

Maar als je toch iets verder wilt dan dat zul je toch meer geluiden dan alleen een synthline nodig hebben.

Een Rm1x is wat groot voor op schoot, dat ben ik met je eens (maar ach de boxer van mijn vriendin denkt ook dattie een vlinderhondje is en komt gewoon op schoot :) )

Ik zeg Electribe EMX/ESX. Net niet te groot voor op schoot maar wel een complete laptop workstation met toegang tot alle soorten geluiden (ook synth geluiden dus), FX, filters en vele sequencing truukjes.

Een EM-1 zou ook nog kunnen.

[EDIT]
Ik lees net in de laatste post dat er geen grooveboxen bij mogen zitten. Schrap voorgaande opmerking.

Noteer: Monomachine, prima maatje voor op schoot, 6 sporen synthsounds en zelfs de mogelijkheid tot het maken van drumgeluiden.

Evolver, klein maar krachtig... Heeft alles wat je wenst aanboord

[No message]

Attachments

• quasimidi.jpg
    quasimidi.jpg
    11,3 KB · Bekeken: 96
Back