Slipperman
Rooibosje iemand?
Ola allen !
Ik ben weer eens op zoek naar wat exotische samples. Dit keer zoek ik wat dingen uit de Emu Emulator library (van de emulator 2) zijnde:
French Horn Section (disk 40) - French Horn samples
Oboe/English Horn section (disk 49) - Oboe samples
Orchestra Hits (disk 62) - alle 5 de presets
Orchestra Hits 2 (disk 73) - alle 8 de presets
Dit al dan niet voor vergoeding. Het gaat dus om de geluiden, niet de disks zelf (voo rmensen die de library hebben heb ik voor het gemak even de disk nummers erbij gezet). Ze mogen eventueel ook uit de Emulator 3 library komen (is immers de zelfde maar dan 16 bit).
Wie o wie kan mij en de groep redden?
Ik ben weer eens op zoek naar wat exotische samples. Dit keer zoek ik wat dingen uit de Emu Emulator library (van de emulator 2) zijnde:
French Horn Section (disk 40) - French Horn samples
Oboe/English Horn section (disk 49) - Oboe samples
Orchestra Hits (disk 62) - alle 5 de presets
Orchestra Hits 2 (disk 73) - alle 8 de presets
Dit al dan niet voor vergoeding. Het gaat dus om de geluiden, niet de disks zelf (voo rmensen die de library hebben heb ik voor het gemak even de disk nummers erbij gezet). Ze mogen eventueel ook uit de Emulator 3 library komen (is immers de zelfde maar dan 16 bit).
Wie o wie kan mij en de groep redden?
Alle gedownloade files geven een enorme reeks behoorlijk distorted samples die allen in de verste verte niet klinken. Toch bedankt voor de link ! Is erg interresant voor Emax gebruikers ! (staat ook de handleiding voor de VPR330+ vocoder op)
Maar zie dus dat het een soort beta status is (translator free). Verklaard denk ik het een en ander ! Ik ga even proberen wat je zegt ! Bedankt !