• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[te koop] Sequential Cirquits e.a. onderdelen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

senso

The Original Maniac
Uit de bekende Big Box opgediept: Een heleboel onderdelen voor Sequential Cirquits en
ook nog het een en ander voor wat andere oude apparaten. (o.a. EMS en Oscar en ook de
bekende merken). Iemand die nog wat nodig heeft?
Ben nog aan het zoeken naar wat speciale dingen, zoals Arp slider knopjes en kleine witte
en oranje TR-808 knopjes. Als iemand op zoek is naar zoiets, laat maar weten.

Wel wat eprommetjes gevonden. Moet nog ff controleren of het dezelfde zijn als voor de Tom
of niet. Weet ook niet of het alles is wat ik heb, want tot dusverre alleen Crash en Ride
Cymbals gezien. Kan best zijn dat er uit een andere doos nog meer komt.
Ik ben ook nog op zoek naar een van mijn oude kontakten die misschien nog wat heeft liggen.
Ik noteer het in ieder geval en laat je nog wel weten als ik meer tegenkom.

Re: Sequential Cirquits e.a. onderdelen

Re: Sequential Cirquits e.a. onderdelen

Iemand die nog wat nodig heeft?
Ben nog aan het zoeken naar wat speciale dingen, zoals Arp slider knopjes [/B]

JA 8D ! Laat maar weten als je wat gevonden hebt... Misschien al voor de meeting? Krejje gelijk $$$ on delivery:maffia:
grt mrt

Ping....pong...

Ping....pong...

....Senso kassa3, Senso kassa3.

Nog (witte) 808 draaiknoppen gevonden? En mijn mailtje ontvangen?

Ik ben ook nog op zoek naar een Roland 3-standen schakelaar (transpose knop).

Dank u

En ik zoek eigenlijk de bass drum chip van de drumtraks. Dus als iemand me daar aan kan helpen, graag.

1. Sound-chips: Inmiddels diverse Eproms gevonden voor DrumTraks en Tom, maar slechts
1 van elk, allen afkomstig van Sequential's service department. Gezien deze eerste
reacties zijn die dus zo op. Ik ga dus eerst even kijken hoe snel ik een eprom-blow op
poten kan zetten, zodat ik hierna ook nog anderen helpen kan.
Heb de verzoeken genoteerd en stuur wel een mailtje zodra het zover is.
2. Cozko: Neem maar € 3 mee naar de meeting. Pro-One knop ligt klaar.
3. Marten: Wamotjedan?
4. OnAcid: Transpose switch voor welke Roland? Een RS-09? Kleine draaiknopjes (wit of
oranje) voor de 808? Hèhè... Ik zit er bovenop (helaas nog niet letterlijk). Ik denk alleen
niet dat ik ze voor de meeting al in huis heb.
Laatste emailtje van jou was de vraag naar een MDS (12 Aug). Is diezelfde dag beantwoord.
Verder heb ik niets gezien.

Heb je toevallig nog een Eprommetje voor m'n Prophet 600?
ik heb het idee dat de allereerste versie er nog inzit. (zie niks in het display als ik hem aanzet) hij is ook echt walgelijk gestemd als hij niet in unison mode is dus... als je er een hebt, graag!!

he senso heb je nog van die wieltjes die je met behulp van een lusje en een ratel kan opfietelen.ik ben er al een hele tijd naar op zoek

5. Sander02: Zal even de specs van de 600 checken welke versies eprom er zijn.
Dat tuning probleem heeft w.s niets met de eprom te maken. Kijk ik ook ff naar. Ik mail je.
6. EDP: Wil je de 2-traps of de 3-traps versie? Met of zonder wartel?
7: Dextah: Ik mail je wel een lijstje zodra ik de eerste serie klaar heb. Tom? helaas...

Een driestanden octaaf schakelaar voor een Juno 6 ? hebbie die misschien ?

Paul.

Laatst gewijzigd:
Sequential 808? Sequential J-6? Die jongens hebben wel heel veel spul gemaakt...
8. Sander: Stepbuttons heb ik wel. Hoeveel? Meenemen naar meeting?
9. Paul: Heb nog heel veel schakelaars (niet al te best gesorteerd) Zal ff het parts# uitzoeken.
Kom hier snel op terug

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back