acidlab bassline mod?!

S.L.E.

verse amateur
bassline_mod.jpg

ik vond dit plaatje op het net! heeft iemand deze mod's wel eens gezien of er wat over gelezen ofzo? en/of weet iemand waar ik het kan laten doen?

het lijkt mij wel vet een fm input en een release pot en er zit zo te zien ook nog een switch op de achterkant maar geen idee waar die voor is(?)

Groeten,

Koen

plaatje is geloof ik van acidlab.de
waarom stuur je niet even een mailtje en deel je het antwoord met ons allemaal? :kroon:

Volgens mij was dat 1 van de prototypes.... Dingen die hij laat achterwege liet omdat het niet zo klinkte als verwachte. Maar safe bet is inderdaad mailen. Klaus is cool :)

zou je niet gewoon een devil fish mod kunnen laten uitvoeren... kost wel een paar centen natuurlijk ;-)

oke dan ga ik klaus even mailen :) en ik laat het wel weten hier

een devil fish mod op een 303 kloon dat zou wel vet zijn :P

Heb al herhaaldelijk met Klauss gecommuniceerd (toffe gast!)

volgens mij zijn er weinig mods mogelijk door het smd-design van de printplaat.
deze worden onderdelen incl waarschijnlijk made in taiwan, terwijl Klauss er zelf knoppen en een behuizing rondom bouwt.

smd zijn redelijk lastig om bij te geraken vandaar dat modden wat lastiger is (toch allessinds de dingen dat IK er wou aan veranderen)

dat vraag ik me dan ook af wat het is als het geen 303 kloon is?

hij klinkt wel aardig als een 303

[edit] mail is gestuurd [/edit]

een baslijn synthesizer met accent en slide.

buiten dezelfde geluidsparameters hebben ze weinig gemeen

Rebirth, x0xb0x, ABL, dat zijn klonen

de acidlab haalde gewoon wat inspiratie bij de 303, maar het doet tegelijkertijd veel minder EN veel meer dan een 303, hangt er vanaf hoe je het bekijkt

Ik heb hem nog nooit horen klinken als een 303..

daarvoor zeg ik nie dat hij slecht is hé..
maar is een groot sonisch verschil...

klaus zegt:
sorry, there are no mods available, and selfmade mods will
not be supported.

There will be a new CV/Gate/Accent Synthy `bombass` with a
lot of Modulation and soundvariation.

Best regards

Klaus

dus helaas :)

Juist, en om het geld hoef je 't natuurlijk niet te laten. 't Is tenslotte geen Voyager of Oasys :D

Back