NicoNoise
Ouwe rot
Dus laat ik me even voorstellen, kan ik meteen zien of het lukt een bericht teplaatsen.
Ik heb dit forum via de nord modular mailinglist aanbevolen gekregen en dacht, laat eens kijken.
Ik maak wel eens muziek.
Zowel thuis als in een band.
Band maakt muziek van Frank Zappa na, dus een coverband.
Zie www.foolz.nl
Thuis doe ik van alles maar wel strikt als spelerij, dus niets commercieels of serieus of zo...van huis uit ben ik een synthfreak, dus ik maak thuis eigenlijk meer geluidjes dan muziekjes.
Huidige speelgoed:
Clavia Nord modular rack
Korg Prophecy, Z1, Karma, Wavestation SR
Yamaha motif7, a3000, 01v
Ensoniq ASR10
Zo in de loop van de tijd heb ik al van alles gehad en weer ingeruild voor andere dingen, vreselijke kapitaalvernietiging dus..verslaafd denk ik aan nieuwe blinkende synths
Nu ga ik hier eens verder rondkijken...
Ik heb dit forum via de nord modular mailinglist aanbevolen gekregen en dacht, laat eens kijken.
Ik maak wel eens muziek.
Zowel thuis als in een band.
Band maakt muziek van Frank Zappa na, dus een coverband.
Zie www.foolz.nl
Thuis doe ik van alles maar wel strikt als spelerij, dus niets commercieels of serieus of zo...van huis uit ben ik een synthfreak, dus ik maak thuis eigenlijk meer geluidjes dan muziekjes.
Huidige speelgoed:
Clavia Nord modular rack
Korg Prophecy, Z1, Karma, Wavestation SR
Yamaha motif7, a3000, 01v
Ensoniq ASR10
Zo in de loop van de tijd heb ik al van alles gehad en weer ingeruild voor andere dingen, vreselijke kapitaalvernietiging dus..verslaafd denk ik aan nieuwe blinkende synths
Nu ga ik hier eens verder rondkijken...

ziet er heel relaxed uit die site dit is wat ik al een tijdje zocht 

na 2 dagen heb ik het hier al super naar mijn zin relaxte mensen hier en nog bedankt voor de tip 
, je overige speeltuigen zijn overigens ook heel interessante bakken om geluiden mee te maken.