Der_Mantie
Vintage lit
hoeveel exemplaren waren er dan verkocht van die verzamelaar?
hoeveel tracks stonden er op? :confused:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door gerrie79
hoeveel exemplaren waren er dan verkocht van die verzamelaar?
Origineel geplaatst door glennplumber
Dan moet ik toch maar eens even bij buma gaan checken want ik sta of stond in iedergeval bij buma ingeschreven.
Thanks !
Origineel geplaatst door bobaphat
het waren echt andere tijden hoor, de jaren 90.
Origineel geplaatst door dione
kan zijn dat het te laat is...heb je die nummers destijds wel aangemeld bij B/S ?

Origineel geplaatst door bobaphat
het waren toen guldens, en als je pint zie je altijd aan het eind je maximaal op te nemen bedrag, bij de rabobank tenminste,,
Origineel geplaatst door Zoidsity
Volges mij kan je toch maar maximaal 1000 euro bij een PIN-automaat pinnen, en dat geeft ie dan aan.
Binnen in aan 't loket van je bank is de limiet een stuk hoger, maar die zijn zelden open na 't stappen..
Maar misschien vergis ik me..
Jaaah daar had ik wel aan gedacht !
En niet zoveel van die platensjonniebaasjes ... 'die normaal naar nederlands taallig luisteren' en daarnaast ff een labeltje runnen en de tracks voor het label uitkiezen.
![]()

Origineel geplaatst door Zoidsity
Volges mij kan je toch maar maximaal 1000 euro bij een PIN-automaat pinnen, en dat geeft ie dan aan.
Binnen in aan 't loket van je bank is de limiet een stuk hoger, maar die zijn zelden open na 't stappen..
Je toch kan zien wat je nog kunt opnemen of saldo opvragen...
Volgens mij kan je een groter pinlimiet aanvragen bij de bank.Origineel geplaatst door Zoidsity
Daar kun je een heel bordeel van huren...Origineel geplaatst door fjoesz
nouw, als je zin hebt om nog ff door te halen![]()

Nou ... als je het over de imperial mastery EP hebt ... die is best goed verkocht (mede door de mooie picturedisc natuurlijk) 1000 stuks er zijn er 2x 500 geperst. En dat was toendertijd boven gemiddeld. Geloof dat de toppers van toen er gemiddeld zo'n 1250 stuks verkochten in nederland.
das voor die tijd gemiddeld...toppers in die tijd (qua hardcore) werden zo'n 2000 tot 4000 stuks vinyl van verkocht...![]()
maar dat terzijde...jij hebt die muziek gemaakt en daarom ook recht op dat geld,of dat nou veel of weinig is...trouwens,als er 1000 van verkocht zijn gaat het toch om een redelijke som geld....(ik schat zo'n 1000 euro totaal aan royalties en Buma/Stemra)....van die cd hooguit een paar tientjes...

Maar vraagje aan jou dione ... wat levert een track op een compilatie cd gemiddeld op ?
thx !
Glenn
dat ligt er helemaal aan welke compilatie cd...maar dankzij het vele downloaden van tegenwoordig is het nooit veel...