release ... waar ik niks van af wist ?

hoeveel exemplaren waren er dan verkocht van die verzamelaar?
hoeveel tracks stonden er op? :confused:

Ik zou zeker Stemra even bellen en hun de details van die CD doorgeven.
Inkomsten uit het buitenland duren meestal wat langer maar dit had je al moeten hebben.
Nanada publishing vertrouw ik niet (ik spreek uit ervaring).

Origineel geplaatst door gerrie79
hoeveel exemplaren waren er dan verkocht van die verzamelaar?
hoeveel tracks stonden er op? :confused:

1 track alleen gemaakt, 2 samen met iemand anders. Toen werkte ze ook nog met voorschotten trouwens, het waren echt andere tijden hoor, de jaren 90.

Origineel geplaatst door glennplumber
Dan moet ik toch maar eens even bij buma gaan checken want ik sta of stond in iedergeval bij buma ingeschreven.

Thanks !

kan zijn dat het te laat is...heb je die nummers destijds wel aangemeld bij B/S ?

Origineel geplaatst door bobaphat
het waren echt andere tijden hoor, de jaren 90.

precies...

Origineel geplaatst door dione
kan zijn dat het te laat is...heb je die nummers destijds wel aangemeld bij B/S ?

Jaaah daar had ik wel aan gedacht !

Enof er andere tijden zijn ! kan niet uit ervaring spreken hoe het er nu aan toe gaat ... maar heb wel een voorstelling.
En die zal heel wat strakker zijn als in die oude tijden met meer mensen met verstand van de muziek soort. En niet zoveel van die platensjonniebaasjes ... 'die normaal naar nederlands taallig luisteren' en daarnaast ff een labeltje runnen en de tracks voor het label uitkiezen. En dat zal de markt op het moment ook niet toelaten denk ik.

Maar klopt het wat ik hier ongeveer denk ?

:)

Origineel geplaatst door bobaphat
het waren toen guldens, en als je pint zie je altijd aan het eind je maximaal op te nemen bedrag, bij de rabobank tenminste,,

Volges mij kan je toch maar maximaal 1000 euro bij een PIN-automaat pinnen, en dat geeft ie dan aan.

Binnen in aan 't loket van je bank is de limiet een stuk hoger, maar die zijn zelden open na 't stappen..

Maar misschien vergis ik me..

Origineel geplaatst door Zoidsity
Volges mij kan je toch maar maximaal 1000 euro bij een PIN-automaat pinnen, en dat geeft ie dan aan.

Binnen in aan 't loket van je bank is de limiet een stuk hoger, maar die zijn zelden open na 't stappen..

Is er een reden om bobaphat zo te wantrouwen .... en mocht er een reden zijn .... waar besteed je al je moeite dan aan ?

Is er geen reden .... dan vraag ik me helemaal af waar jullie mee bezig zijn ?

bedankt
glenn

Jaaah daar had ik wel aan gedacht !
En niet zoveel van die platensjonniebaasjes ... 'die normaal naar nederlands taallig luisteren' en daarnaast ff een labeltje runnen en de tracks voor het label uitkiezen.

:)

ik zou het zelf niet beter kunnen omschrijven, :biertje:

:stupid Je toch kan zien wat je nog kunt opnemen of saldo opvragen...
En wie neemt er nou midden in de nacht 6000 gulden op? :maffia:

of als fjoesz op de hoek van de straat vanuit zijn kofferbak tubetechs staat te verkopen ;)

Volgens mij kan je een groter pinlimiet aanvragen bij de bank.

Wel lullig dat je er nooit iets van teruggezien hebt, maar ik denk dat je er sowieso niet zoveel voor zou vangen

Denk niet dat de oplage erg groot was, dit soort labels waren niet echt toplabels :)

Nou ... als je het over de imperial mastery EP hebt ... die is best goed verkocht (mede door de mooie picturedisc natuurlijk) 1000 stuks er zijn er 2x 500 geperst. En dat was toendertijd boven gemiddeld. Geloof dat de toppers van toen er gemiddeld zo'n 1250 stuks verkochten in nederland.

Wat die mixcd betreft (waar het hier in deze treath om gaat!!) en dat duitse label ... die ken ik niet maar weet wel dat ze niet zomaar een cdtje gaan persen.

Hij word overgens nog steeds verkocht !

En het gaat mij helemaal niet om het geld ... dus lekker belangrijk verder. :)

Nou ... als je het over de imperial mastery EP hebt ... die is best goed verkocht (mede door de mooie picturedisc natuurlijk) 1000 stuks er zijn er 2x 500 geperst. En dat was toendertijd boven gemiddeld. Geloof dat de toppers van toen er gemiddeld zo'n 1250 stuks verkochten in nederland.

das voor die tijd gemiddeld...toppers in die tijd (qua hardcore) werden zo'n 2000 tot 4000 stuks vinyl van verkocht...;)

maar dat terzijde...jij hebt die muziek gemaakt en daarom ook recht op dat geld,of dat nou veel of weinig is...trouwens,als er 1000 van verkocht zijn gaat het toch om een redelijke som geld....(ik schat zo'n 1000 euro totaal aan royalties en Buma/Stemra)....van die cd hooguit een paar tientjes...

das voor die tijd gemiddeld...toppers in die tijd (qua hardcore) werden zo'n 2000 tot 4000 stuks vinyl van verkocht...;)

maar dat terzijde...jij hebt die muziek gemaakt en daarom ook recht op dat geld,of dat nou veel of weinig is...trouwens,als er 1000 van verkocht zijn gaat het toch om een redelijke som geld....(ik schat zo'n 1000 euro totaal aan royalties en Buma/Stemra)....van die cd hooguit een paar tientjes...

Yeps ... wij hebben toendertijd van de royalties een ensoniq dp4+ gekocht fl2999,- en ik heb nooit bijbetaald uit m'n eigen zak :)

maar sjeeees joh een paar tientjes voor een track op een mix cd ...hehehe lachen eigenlijk he !!

Maar vraagje aan jou dione ... wat levert een track op een compilatie cd gemiddeld op ?

thx !
Glenn

Maar vraagje aan jou dione ... wat levert een track op een compilatie cd gemiddeld op ?

thx !
Glenn

dat ligt er helemaal aan welke compilatie cd...maar dankzij het vele downloaden van tegenwoordig is het nooit veel...

dat ligt er helemaal aan welke compilatie cd...maar dankzij het vele downloaden van tegenwoordig is het nooit veel...

Mmmm ... tja tis nooit echte vetpot geweest. En dat downloaden daar word het idd niet echt vetter van.

desalnietemin ... gewoon lekker doorknallen :dj:

Back