powercore virus updates?

freekcoppens

Ingeburgerd
Hallo,

Weet iemand hoe je de virus updates moet installeren die van de site van access te downloaden zijn? Ik krijg alleen maar foutmeldingen elke keer?

Virus updates voor Powercore zijn te downloaden via TC Electronic. Ik heb daar geen problemen mee gehad verder. Op welk punt gaat het mis?

als ik op access zelf kijk bij products, en dan download voor powercore, die gedownload krijg ik al problemen met uitpakken. Krijg veel errors en ze openen niet in de virus powercore.
Waar kun je de downloads vinden op TC electronic?

Origineel geplaatst door freekcoppens
als ik op access zelf kijk bij products, en dan download voor powercore, die gedownload krijg ik al problemen met uitpakken. Krijg veel errors en ze openen niet in de virus powercore.
Waar kun je de downloads vinden op TC electronic?

Op de Access site kun je volgens mij alleen maar een demo downloaden.

Hier kun je de nieuwste versie van de Virus Powercore downloaden via "Request plug-in". Als het goed is heb je je Powercore ooit geregistreerd en heb je zo ook de eerste versie van de Virus kunnen downloaden. Dit gaat volgens hetzelfde principe. Als je meer hulp nodig hebt, raadpleeg dan de Powercore faqs eens. Daar staat alles haarfijn uitgelegd.

moet ik dan base of unlimited kiezen? Bij unlimited staat bij mij dat je multi dsp license number moet hebben en op de doos van mijn virus staat single? :S

moet ik dan base of unlimited kiezen? Bij unlimited staat bij mij dat je multi dsp license number moet hebben en op de doos van mijn virus staat single? :S

base = single
unlimited = multi

Voor verdere uitleg verwijs ik je naar de TC site. Daar staat zoals ik al zei alles precies uitgelegd.

uit de Faq's wordt het me niet duidelijk. Het gaat hier om plug ins als in reverbs etc. Ik zoek juist aanvullende soundbanks?
Bedoel jij dat ook?

uit de Faq's wordt het me niet duidelijk. Het gaat hier om plug ins als in reverbs etc. Ik zoek juist aanvullende soundbanks?
Bedoel jij dat ook?

Tja... als je het over een update hebt, ga ik er vanuit dat je de plugin zelf bedoelt. Aanvullende soundbanks vind ik iets totaal anders dan een update van de plugin zelf. Die is er een tijdje terug namelijk geweest (v1.1) en ik dacht dat je dat bedoelde......

Sounbanks moet je gewoon van de Access site kunnen downloaden. Als het goed is staat er ergens in je "Mijn Documenten" map een map voor de Virus. Daar kun je de sounds die je gedownload hebt neerzetten. Voor meer info verwijs ik je naar de handleiding van de Virus Powercore, want daarin staat één en ander uitgelegd over aanvullende soundbanken, hoe die te installeren en over het ordenen er van.

Back