Slechte Russische vertaalprogramma's :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Oplichterij, okee!
Maar gebruik dan een goed vertaalprogramma :D

L‮evei‬ P‮knabtso‬ Kl‮tna‬,

Deze em‮ia‬lwerd v‮zre‬onden doorde Po‮nabts‬k se‮revr‬ om uw identi‮iet‬t vast te st‮elle‬n. Jemoetditp‮secor‬ af‮ekam‬n door
delink ben‮nede‬aan te k‮il‬kken om doorte gaaninhet volge‮edn‬ menu en daar je gebru‮sreki‬naam en wac‮roowth‬d inv‮llu‬en.
Ditis ged‮aa‬n voor je eigen veiligh‮ie‬d- omd‮ta‬ s‮mo‬mige van onzel‮ede‬n niet lang‮re‬ toeg‮gna‬ h‮be‬bentothun em‮rdalia‬es
en wij het m‮eteo‬n ver‮eifi‬ren.

http://www.po‮abts‬nk.np/

Wij h‮nepo‬ uh‮ei‬rmee vold‮edneo‬ tehe‮nebb‬ ge‮mrofni‬eerd.
Met vri‮ledne‬ijkegroet,
Po‮knabts‬.nl

Wout

Origineel geplaatst door richard2000
He Wout, die link doet het niet, wilde me net ff verifieren bij die meneer van de Postbank, ben bang dat ik anders ook de gracht in wordt geflikkerd.

Weet ik, want ik heb 'm veranderd. Stel je voor dat iemand toch op die link gaat kijken. Daar wil ik niet verantwoordelijk voor zijn :)

Wout

wat is dat met die russen, kreeg deze ook pas

Hello,

My friend give me your e-mail address. I think you are from Nederland, so you can help me.

I am a programmer from Russia, I have some clients from Nederland that ready to pay me sending
money by Bank transfer to a Nederland bank account, they dont have Western Union office near their place,
but I can receive only Western Union transfers here in Russia. So - I need to find somebody who can receive this
Bank transfer and re-send money to me by sending Western Union transfer.

If you help me - you will get 10% from transferred money (10% from 4000 EUR = 400 EUR to you
from one transfer). If you are ready to help, please e-mail me to

:gaap:

:D Goh, Nigeria, Spanje, Engeland en nu ook al Rusland..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back