Feest: Keep It Subliminal
Muziek genre: trance - progressive - techouse - hardtrance
Line up:
Artento Divini
Melvin Warning
S-Bass
Gohan
Simax
En Live: Just B
Die laatste (Just B) dat ben ik
. Ik treedt op het feest 2 keer op 1 keer wat eerder op de avond solo. En later op de avond komt er nog een violiste bij.
Dat eerste optreden is bedoeld om ff aan het publiek te wennen (aangezien ik nog nooit voor meer dan 8 man heb opgetreden). En daarna komt het echte werk. Na dit feest komen er nog 5 waarop ik ga optreden
.
Ik ga de volgende synths & stuff meenemen:
Rs7000 (hoofd sequencer), Rm1x (Waarbij ik de style changes lag van de rs7000 opvang met de rm1x.)
Virus, astation, jomox
Akai filter, m300 en ddx3216
Uit dit stapeltje apparatuur gaat dan voornamelijk trance komen. De viool zal op de ddx aangesloten worden en dan via een insert door mijn virus heen geknald worden. Moet alleen nog ff kijken of het werkt...
Ik heb voor dit feest ook de theme song geschreven (hier downloaden) en de flyer en site ontworpen (Link naar site).
Muziek genre: trance - progressive - techouse - hardtrance
Line up:
Artento Divini
Melvin Warning
S-Bass
Gohan
Simax
En Live: Just B
Die laatste (Just B) dat ben ik
. Ik treedt op het feest 2 keer op 1 keer wat eerder op de avond solo. En later op de avond komt er nog een violiste bij.Dat eerste optreden is bedoeld om ff aan het publiek te wennen (aangezien ik nog nooit voor meer dan 8 man heb opgetreden). En daarna komt het echte werk. Na dit feest komen er nog 5 waarop ik ga optreden
.Ik ga de volgende synths & stuff meenemen:
Rs7000 (hoofd sequencer), Rm1x (Waarbij ik de style changes lag van de rs7000 opvang met de rm1x.)
Virus, astation, jomox
Akai filter, m300 en ddx3216
Uit dit stapeltje apparatuur gaat dan voornamelijk trance komen. De viool zal op de ddx aangesloten worden en dan via een insert door mijn virus heen geknald worden. Moet alleen nog ff kijken of het werkt...
Ik heb voor dit feest ook de theme song geschreven (hier downloaden) en de flyer en site ontworpen (Link naar site).