Zondag 8 Jan mijn eerste optreden

Blinx

Totally addicted to bass
Feest: Keep It Subliminal
Muziek genre: trance - progressive - techouse - hardtrance

Line up:
Artento Divini
Melvin Warning
S-Bass
Gohan
Simax
En Live: Just B

Die laatste (Just B) dat ben ik :D. Ik treedt op het feest 2 keer op 1 keer wat eerder op de avond solo. En later op de avond komt er nog een violiste bij.
Dat eerste optreden is bedoeld om ff aan het publiek te wennen (aangezien ik nog nooit voor meer dan 8 man heb opgetreden). En daarna komt het echte werk. Na dit feest komen er nog 5 waarop ik ga optreden :D.

Ik ga de volgende synths & stuff meenemen:

Rs7000 (hoofd sequencer), Rm1x (Waarbij ik de style changes lag van de rs7000 opvang met de rm1x.)
Virus, astation, jomox
Akai filter, m300 en ddx3216

Uit dit stapeltje apparatuur gaat dan voornamelijk trance komen. De viool zal op de ddx aangesloten worden en dan via een insert door mijn virus heen geknald worden. Moet alleen nog ff kijken of het werkt...

Ik heb voor dit feest ook de theme song geschreven (hier downloaden) en de flyer en site ontworpen (Link naar site).

frontsmall.jpg

backsmall.jpg

He gaaf!

Heel veel succes iig!! :okdan:

Foto's maken en geluidsopnames!! (en plaatsen uiteraard..)

Ben benieuwd!

Origineel geplaatst door Zoidsity
Foto's maken en geluidsopnames!! (en plaatsen uiteraard..)

Foto's is geen probleem. Alleen de opnamens moet ik nog ff kijken of ik daar wat voor kan vinden. Op het moment is het idee om een mp3 speler het geheel te laten opnemen moet alleen nog ff kijken of dat gaat werken.

Origineel geplaatst door smackos
Jees, dat is wel een van de meest lelijke flyers die ik ooit heb gezien :D

Mooi he :P

leuk man veel suc68)

2 a 3 jaar geleden, was je nog bij dat live-optreden van mij op 200? A Bass Oddesey in Oudewater toch? Relaxed dat je nu je eigen xbase over echte PA kunt horen.

Succes man!

SPD

sp. kijk uit dat er nix aan de strijkstok blijft hangen, een oog of zo.

Origineel geplaatst door sander
Succes!!
en probeer zoveel mogelijk te jammen en niet alleen kant en klare dingen af te spelen.

Yep dat is wel de bedoeling. Ik moet alleen wel als ik samen ga optreden met de violiste niet te veel afwijken van de standaard opbouw van mijn nummers.

Origineel geplaatst door spdk
2 a 3 jaar geleden, was je nog bij dat live-optreden van mij op 200? A Bass Oddesey in Oudewater toch? Relaxed dat je nu je eigen xbase over echte PA kunt horen.

Jaja, ik heb toen erg genoten :D. Ik ben idd wel erg benieuwd hoe het geheel over een PA klinkt. Ik had vorige week vrijdag ff een cdtje meegenomen naar de club waar ik ga optreden om te kijken of een dj die er ff tussendoor wou knallen maar das hellaas niet gelukt. Ik hoop dat ik dat nog wel voor 8 jan voor elkaar krijg anders moet ik eventuele screw ups in het geluid op de dag zelf oplossen :bekdicht:

Ik ben idd wel erg benieuwd hoe het geheel over een PA klinkt. Ik had vorige week vrijdag ff een cdtje meegenomen naar de club waar ik ga optreden om te kijken of een dj die er ff tussendoor wou knallen maar das hellaas niet gelukt. Ik hoop dat ik dat nog wel voor 8 jan voor elkaar krijg anders moet ik eventuele screw ups in het geluid op de dag zelf oplossen

D'r zit toch eq op je tafel? Geloof me: Als er maar een kick in zit vind iedereen het al fantastisch, de rest is mooi meegenomen.

=( =(

Erg jammer door gebrek aan sponsoren is het feest afgelast. :(
Het concept zal wel blijven bestaan het zal alleen weer even duren voordat het opgepakt wordt...

Ik vind het erg tof dat je mag maar....... do wat aan die flyer man:confused:
Ik ga bij voorbaat al niet naar een feest met zo'n flyer (het spijt me zeer)

Maar nogmaals heel veel succes :W

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
nee pcies, ik koop ook geen muziek van een videoclip waar geen lekkere wijfen in voorkomen bijv. 8o)

Maar nogmaals heel veel succes :W

Beetje ver lopen ook voor jou lijkt me 8D

Lol :D ik ben echt blij dat iedereen de flyer zo mooi vindt (wat is er mis mee eigenlijk :confused: )

Maar goed zoals ik al zei het feest gaat niet door :( (dus de optredens ook niet)

Re: Zondag 8 Jan mijn eerste optreden

Origineel geplaatst door Blinx
Na dit feest komen er nog 5 waarop ik ga optreden :D.

En....gaan deze optredens dan nog wel door??

Back