Zondag 8 Jan mijn eerste optreden

Origineel geplaatst door Blinx
Lol :D ik ben echt blij dat iedereen de flyer zo mooi vindt (wat is er mis mee eigenlijk :confused: )
Flyers maak je met Illustrator, niet met Photoshop :). Het lettertype zorgt er voor dat de leesbaarheid sterk verminderd is, en door voor een zwarte flyer te kiezen met maar een paar lichtpuntjes wordt die leesbaarheid nog verder verminderd. Je moet voor de tekst contrasterende kleuren gebruiken waarbij de (eventuele) omlijning niet te dik moet zijn, anders ben je langer bezig met ontcijferen. In dit geval is de omlijning te dik waardoor het visuele deel van je hersens gaat zoeken naar enigzins herkenbare elementen en als het daar niet snel genoeg in slaagt wordt het afgeblazen.

Verder wordt "KIS" als een spelfout opgevat ("het moet toch KISS zijn?") en door die afkorting in het midden te plaatsen zet je mensen op het verkeerde been.

Flyerdesign is een beetje een vak apart; kijk rond op partyflock bij de duurdere feesten en vergelijk het met de fuiven waar je maar 5 euro entree voor betaalt.

Of misschien willen ze je gewoon even stangen ;).

Re: Re: Zondag 8 Jan mijn eerste optreden

Re: Re: Zondag 8 Jan mijn eerste optreden

Origineel geplaatst door simple
En....gaan deze optredens dan nog wel door??

Nee, helaas niet.

@Yoozer: kis kan inderdaad als typo opgevat worden. Maar ik hoopte door de volledige naam er onder te zetten dat mensen het wel zouden snappen. Maar bedankt voor de tips

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
een poep flyer noemen we dat :r

Rustig, rustig, vieren ze bij jou geen kerst dan?
Of zit je gewoon incognito met je luie bips in Nederland?

een poep flyer noemen we dat :r

Kan je je mening ook onderbouwen?

Ps: fijne kerst allemaal :D

Wat een gezeik over die flyer zeg.

De vetste feesten waar ik ben geweest hadden zwart-wit kopietjes als flyers. En de grote commerciele feesten met hun duur ontworpen flyers vallen juist vaak erg tegen.

Ik weet verder niks over de omvang van het feest en het budget maar de flyer zegt gewoon wat ie moet zeggen.

En "KIS" lijkt me een afkorting van "Keep It Subliminal" dus de opmerking dat het "KISS" moet zijn lijkt me nogal overbodig! Als mensen dat niet begrijpen hebben ze de flyer niet gelezen.

Verder is mijn ervaring dat het leuker is mensen te lokken door nieuwsgierigheid dan door een mediageile flyer. Dan krijg je namelijk heel veel fout volk binnen met zeer hoge verwachtingen (lees: commerciele herrie).

Maar goed al die mensen die allemaal alleen maar negatief commentaar kunnen geven.....post jullie eigen flyers dan eens....kan ik ook even gal spuwen...

Want wat is het makkelijk iemand anders af te zeiken he! :r
Sorry maar ik vind dit soort reacties gewoon heel erg flauw........geef dan zoals Yoozer in ieder geval verbetertips.

P.S. zoals Pal al zegt: "Fuck the flyer rules!"....

Origineel geplaatst door Acidfever
De vetste feesten waar ik ben geweest hadden zwart-wit kopietjes als flyers. En de grote commerciele feesten met hun duur ontworpen flyers vallen juist vaak erg tegen.

Maar goed al die mensen die allemaal alleen maar negatief commentaar kunnen geven.....post jullie eigen flyers dan eens....kan ik ook even gal spuwen...

Want wat is het makkelijk iemand anders af te zeiken he! :r
Sorry maar ik vind dit soort reacties gewoon heel erg flauw........geef dan zoals Yoozer in ieder geval verbetertips.

P.S. zoals Pal al zegt: "Fuck the flyer rules!"....

Hier heb je een flyer post. Ik bouwde deze flyer binnen het uur.. het kan dus zeker wel.. Ik ben dol op in elkaar geplakte B/W flyers en dat is ook wel het punt waar ik dus naar toe wil.. (eigelijk help ik nu mensen)Die KIS flyer lijkt op die van de buurtvereniging die voor de eerste x echte house gaan draiien voor de buurt jeugd... Dat is wat die flyer mij zegt Als ik bijv. dit ontwerpje neem zie ik gewoon dat ik ga zweten vanavond en een hoop vage mensen tegen kom ... Het is zo belangrijk om (Als je flyers maakt) het meteen maar goed te doen... ik kom hier niemand afzeiken maar geef gewoon oprecht advies Doe je zelf en lol en doe er wat mee want het kan echt beter....

ps ik ben dan al 8 jaar vormgever in dienst ;)

Attachments

• dacp2.jpg
    dacp2.jpg
    118,3 KB · Bekeken: 118
Re: Re: Re: Zondag 8 Jan mijn eerste optreden

Re: Re: Re: Zondag 8 Jan mijn eerste optreden

Origineel geplaatst door Blinx
Nee, helaas niet.

@Yoozer: kis kan inderdaad als typo opgevat worden. Maar ik hoopte door de volledige naam er onder te zetten dat mensen het wel zouden snappen. Maar bedankt voor de tips

bloody creeping crap!

en de thread begon nog zo leuk met de optredens, was nieuwsgierig en zo...

hoe gaat dat met sponsors in Nederland? is er geen brouwerij die wel een duwtje in de rug wil geven?
en grote fitnesscentra en zo van die dingen?
(ik klets maar wat uit mijn nek...)

of een neef van onnasis die toevallig getrouwd is met jouw schoonbroer?

de track was anders heel erg lekker :)

Hoe de sponsoren geregeld zouden worden weet ik niet. Ik hoop wel dat als het concept weer opgepakt wordt dat dan wel een sponsor gevonden kan worden.

Maar sponsoren is helaas niet het enige probleem (maar wel het hoofdprobleem). Dus het is niet opgelost als we nu een sponsor zouden hebben.

Maar goed ik heb nu weer meer tijd om me op school te concentreren. En ik heb nu ook weer meer tijd om mijn muziek nog meer te verbeteren.

Sponsors?

Ik heb tot nu toe slechts 12 feesten gegeven, maar echt nog nooit een sponsor gehad.
Als organisatie moet je gewoon risico's durven nemen!

Maar goed, sponsors waren niet het enige probleem, dus er zal vast wel iets belangrijkers zijn waardoor het niet door kan gaan...

Hier heb je een flyer post. Ik bouwde deze flyer binnen het uur.. het kan dus zeker wel.. Ik ben dol op in elkaar geplakte B/W flyers en dat is ook wel het punt waar ik dus naar toe wil.. (eigelijk help ik nu mensen)Die KIS flyer lijkt op die van de buurtvereniging die voor de eerste x echte house gaan draiien voor de buurt jeugd... Dat is wat die flyer mij zegt Als ik bijv. dit ontwerpje neem zie ik gewoon dat ik ga zweten vanavond en een hoop vage mensen tegen kom ... Het is zo belangrijk om (Als je flyers maakt) het meteen maar goed te doen... ik kom hier niemand afzeiken maar geef gewoon oprecht advies Doe je zelf en lol en doe er wat mee want het kan echt beter....

Ik vind je wel hoog van de toren blazen vriend. Als ik je verhaal goed begrijp ben jij echt helemaal de king van flyer ontwerpen en grafisch design? Dat is anders aan die flyer niet te zien. Ik vind het lettertype echt totaal niet passen bij de achtergrond graphics... Echt een mooie flyer vind ik het dus niet. Op zich niet erg, maar gaan zitten blaten dat wat andere mensen maken "poep" is, is nogal sullig.

Maja de ontwerp wereld zit dan ook helemaal vol met ego's..

Het siert juist iemand als hij bescheiden is...

zo, my 2c..

R

Dat is dan te zien ook, had er even meer tijd aan besteed, dan was ie echt af geweest.
Letterfont is k*t en een darkcity die in een boerenschuur wordt gevierd:confused:
:frons:

:r

Origineel geplaatst door mikemix
Dat is dan te zien ook, had er even meer tijd aan besteed, dan was ie echt af geweest.
Letterfont is k*t en een darkcity die in een boerenschuur wordt gevierd:confused:
:frons:

:r

niet zeiken jongens!
Die mens kan er ook niet aan doen dat hij slechts een vormgever is in dienst. :duivels:

@Blinx: die openings/theme-track vond ik heel goed eigenlijk, veelbelovend.
Zijn er geen andere openingen om een optredentje te plegen?

Back