Clubtrack...."Next level"

BERRANTZ

Ingeburgerd
He medeforumgenoten,

Ik heb inmiddels een tweetal clubtracks online staan waarvan ik 1 eigenlijk zelf wel vet vind, maar ben benieuwd
wat jullie ervan vinden.... (ik doel hierbij op het nummer "next level")

Check: http://www.lexody.nl/ (hoe plaats je die link dat iemand hier gewoon door kan klikken??!)

en mail me wat jullie ervan vinden!!!!!! De audio begin gelijk te spelen, alleen even 1 of 2 nummertjes doorskippen...
De audio is NIET gemasterd of zo.......dusz.......luister GOED wat je hoort.

Oh ja, denk om het auteursrecht he;) whehehehe, alles is geregistreerd.

Groeten,

Barry

p.s.
Ik weet eigenlijk nog totaal niet hoe 'ver' ik ben in de productiewereld, maar mocht iemand denken dat hier iets
mee gedaan kan worden..... help me with this dream!!!!:)

Dat andere nummer vind ik ook cool hoor..., anders stond ie niet online, maar ik heb een lichte voorkeur
voor iets steviger, meer dansbaar;)

Merk wel hoe jullie er over denken...

Groeten,

Barry

Heeeey Barry ...alles ok ?

Je bent behoorlijk vooruit gegaan de laatste tijd !! Goed om te zien dat je het hebt doorgezet met muziek maken.
Nou ik vindum erg gelikt klinken !! Behoorlijk af zeg maar. Persoonlijk mis ik alleen nog een goede vocal lijn die het geheel afmaakt.

Voor de rest erg erg lekker !!!!!!!!!!

Groetjes, (van die ene die je die md heeft aangesmeerd ;) )
Glenn

Voor zover ik het nu gehoord heb klinkt het best aardig. Het is mij allemaal veel te langzaam, maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Verder is het natuurlijk lastig oordelen op deze kwaliteit. de mix zit opzich wel lekker in elkaar, maar heb nog niet alles gehoord. Dat je niet door kan spoelen is wel echt vervelend.

Ah! Hoor net ineens een wel heel plotselinge overgang. Naar mijn gevoel ietsjes te vroeg, maar kan je natuurlijk niet vertellen waar in het nummer het ook alweer was :) Volgende keer toch maar gewoon een mp3-tje of op soundclicks gooien. Sluit me wel bij glenn aan dat er misschien wel een vocaltje(zou zelf voor een mannelijke kiezen over deze track) over mag of wat meer variatie

Hm okee... zal eens denken over een vocal edit;)

Persoonlijk vind ik de overgangen best goed erin, maar ja, ik ben ook eigenwijs whehehehe:)

Bedankt voor jullie reactie!

gr.

Barry

iemand nog wat 'commentaar'? hoe meer meningen, hoe beter voor mijn gevoel!:)

Thanx!

YEAH!
gaat de goeie kant op man,
mix zit goed in elkaar. vette percusie (had van mij iets harder in de mix gemogen maar thats me)

ik denk niet dat je eerste vinyl persing nog lang op zich laat wachten.

:okdan:

spreek je binnekort wel weer op een van de party's

Klinkt leuk de sounds maar................ ik vind persoonlijk iets te eentonig (loop zelf ook tegen aan te hikken) maar verder wel leuk :)

welcome to the next level

welcome to the next level

dacht me hier aan een remix van ILS te verwachten, die momenteel ene contest voor haar track next level heeft lopen..... name-ripper;)

Back