Dr. Who Theme contest

Hanz, mijn respect voor het kiezen van deze als opdracht. Peter Howell, degene die die versie gemaakt heeft, heeft expres zijn best gedaan om het zo moeilijk mogelijk te maken te horen hoe hij het geluid gemaakt heeft.

Oh ja! :D

Maar goed: tot nu toe heeft Fuse de enige inzending...
Best lekker, Fuse! :W
En nu is het wachten op de rest!

Wat mij betreft is sluitingsdatum 31 december trouwens geen probleem. Maar geen minuut later dan middernacht! ;)

Origineel geplaatst door Hanz
Maar goed: tot nu toe heeft Fuse de enige inzending...
Best lekker, Fuse! :W
En nu is het wachten op de rest!

Idd lekker, die lead vind ik qua sound niet zo heel mooi als die in het orgineel.
Verders klinkt ie best wreedjes.. wel (beetje) veel boel stereo fx.. :)

Hoi allen, ben nieuw hier.
ik zie nog weinig stukkies muziek (niet kletsen maar doen he).
ik zal mijne ook maar even plaatsen
gaos
ben nog niet zo into afmonteren dus niet op letten JA:D

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Exzit

Gisteren was er een programma met video clips op Veronica ging het over het nummer van Billie Jean van Michael Jackson.
Staat daar iemand doodleuk te verkondigen dat dat de eerste zwarte video clip was en dat voorheen zwarte clips geboycot werden op TV. (Trouwens Michael is tegenwoordig meer blank maar goed.) Maar dat ze er niet omheen konden omdat het zo'n goed nummer was.
Wat een totale onzin was dat, dat feit gold namelijk voor de jaren vijftig, zestig. Maaar niet in 1981. Volkomen geschieds vervalsing dus.
Nou, dit is geen complete onzin. Op MTV werden zwarte artiesten geboycot. Dus die gast had het niet goed geformuleerd gekregen van zijn redactie.

Origineel geplaatst door smackos
Waar staat dat ding van Fuse dan???:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

11e post in deze thread..

Geen eigen dr. Who cover, maar wel een leukigheidje... ik kocht ooit deze versie uit 1978 op 12":

Mankind - dr Who
mankind112.jpg

Niks echt bijzonders verder, maar het is een goede rede om te vermelden dat er een zeer uitgebreide lijst van Dr. Who covers, de bijbehorende informatie en andere dr Who trivia te vinden is op http://www.millenniumeffect.co.uk

Origineel geplaatst door Hooihuis
Zeker jammer; ik zou deze en andere oude series (zoals bijvoorbeeld Space 1999 en Blake's 7) echt wel weer eens willen zien!

Blakes 7 :halleluja cool!

Wie kent er Logans Run nog? Werd uitgezonden op de BRT omstreeks 1980

Dr Who vond ik eigenlijk een beetje suf....met een telefooncel als gimmick

En er zijn best al veel nummers met het DrWho theme btw....

Origineel geplaatst door smackos
Logan's run is toch een film?

Is daar ook een film van?

:) Daar was idd een serie van...
Een van mijn favorieten. Lekker Post Apocalyptisch

Mega cult. Ken 't zelf niet zo.

Maar vorige week zag ik heeel toevallig dat de serie geremaked was! Over het einde van de wereld ging het. Best amusant; wel grappige orginele karakters (behalve de hoofdpersonen ;) )

Maar goed, daar komt ook een mega analoge synth theme voorbij. Zou dat de orginele zijn?

Uitzending is zondag middag op de Belg (1 of 2; dont know)

Maar vorige week zag ik heeel toevallig dat de serie geremaked was!

Waarom noemt iedereen de nieuwe series toch een remake?
Volgens mij is een remake nog steeds dat je een oude film oid opnieuw gaat maken. Zelfde verhaal, nieuwe uitvoering. Als je nieuwe afleveringen maakt in een bestaande serie is dat geen remake.

Origineel geplaatst door etaoin
Waarom noemt iedereen de nieuwe series toch een remake?
Volgens mij is een remake nog steeds dat je een oude film oid opnieuw gaat maken. Zelfde verhaal, nieuwe uitvoering. Als je nieuwe afleveringen maakt in een bestaande serie is dat geen remake.

mierenn$%ker! :z

laat ook maar... :bekdicht:

Back