Dr. Who Theme contest

Volgens mij niet. Die lead is iig AX73.
Gewoon wat gefrobel in ableton eigenlijk. :)

Heb nog wat met een midi file lopen kloten.
Beetje rommelig dat wel. Maar die midifile is ook zwaar ruk eigenlijk.
Soort opgeleukte versie met een Moroder baslijntje (wel andy) en een beukbeat erbij.
Lead uit de Novation (d'r moet wat brits in he :D)

http://faxis.dyndns.org/peaks/the_doctor.mp3

Ja, dat dacht ik eigenlijk ook... ik heb eigenlijk wegens gebrek aan kerstvakantie helemaal geen tijd gehad om serieus iets te maken... en ik geloof ook dat er nog bij andere mensen een mixje in de lucht hangt...

Kortom, ik laat 'm lekker even openstaan. Misschien dat ik ergens nog eens een dagje vrij kan maken...
Het is ook niet echt zo'n 'officiele' contest zoals de 2005 contest, dus kan me niet voorstellen dat iemand er een probleem mee heeft. Toch?

Hee te gek, bbc radiophonic workshop is voor mij toch iets mystieks. Mooi om te zien allemaal.
:okdan:

*WARNING* Het ontstaan/opbouw van de Dr.Who Theme wordt uit de doeken gedaan in deze docu *WARNING*

Laatst gewijzigd:
Zo, uitgekeken. Hele mooie docu! Ik heb de dvd's hier van the hitchhiker's guide to the galaxy van de bbc series. Ik had al een vermoeden dat het geluid afkomstig van the radiophonic workshop was :)

Snip, Op BBC is't wachten tot Christmas voor de nieuwe reeks,
Gelukkig zijn ze op NDL3 nog niet uitgeput met de vorige reeks.

In ieder geval ben ik er een grote fan van geworden.

Hier vind je 4 eigen geproduceerde / gemixte tracks met de Audio & Video van de laatste aflevering,
in MP4 formaat.

StephenM HomePage
Podcast, StephenM Music dir

Origineel geplaatst door Stephen
Snip, Op BBC is't wachten tot Christmas voor de nieuwe reeks,
Gelukkig zijn ze op NDL3 nog niet uitgeput met de vorige reeks.

In ieder geval ben ik er een grote fan van geworden.

Hier vind je 4 eigen geproduceerde / gemixte tracks met de Audio & Video van de laatste aflevering,
in MP4 formaat.

StephenM HomePage
Podcast, StephenM Music dir

Ik kijk de herhalingen op BBC3 viorodeel van sateliet.

Back