corrupted cubase files?

Bazz

Stamgast
Bonjour,

Toen ik een poosje terug een cubase file probeerde te laden liep deze constant vast, waarschijnlijk door een plug-in die niet helemaal 100% functioneert. Het opnieuwe installeren of de-installeren werkt niet, dus vroeg ik me af of het mogelijk zou zijn om de cubase file in een andere editor te bewerken. Ik dacht aan notepad bijvoorbeeld. Wanneer ik zo'n .cpr filetje hiermee open krijg ik allemaal leuke lees en lettertekens maar hier moet toch ergens instaan dat de betreffende plugin geladen moet worden.
Dan zou je dit toch moeten kunne editten zodat die genegeerd word, of gewoon word overgeslagen?

Ik ben benieuwd wat jullie ddenken.

als ik dat .dll file tje weghaal in vst folder blijft het niet werken, of bedoel je helemaal de-installeren?

werkt helaas niet, hij geeft dan wel een error extra, dat de plugin niet gevonde kan worden, maar vervolgens bij het inladen van de mixer creeert er zich een fout die in het .LOG bestand van sx3 word weggeschreven.
Ik moet dus iets hebben waarmee je een cubase filetje kunt openen en vst's bijvoorbeeld in of uitkunt schakelen.

hmmm :confused:

Back