Cubase 7.5 probleempjes

rsvos

Industrial Darkness
Hallo Iedereen.

Ik heb sinds gisteren mijn upgrade van cubase elements 6 naar artist 7.5 geinstalleert.

Nou heb ik een probleem met mijn icon lite controller die ik als mackie controller gebruik als ik aan de knoppen draai sluit cubase af en krijg ik een melding dat cubase niet meer functioneert en er een oplossing naar het probleem word gezocht,
kan er dan pas ook weer in als ik mijn pc opnieuw start.

Nu heb ik elements er ook nog opstaan moet ik deze verwijderen en moet ik mijn plugins ook weer opnieuw installeren ?

Cubase 7 had een update nodig voor de Qcon, mss. is het nog steeds niet opgelost in 7.5
Ik zou zeker mijn plugins niet verwijderen.

FF de laatste update downloaden en dan maar hopen dat het opgelost is dus.

in ieder geval bedankt voor je antwoord

Hallo Iedereen.

Ik heb sinds gisteren mijn upgrade van cubase elements 6 naar artist 7.5 geinstalleert.

Nou heb ik een probleem met mijn icon lite controller die ik als mackie controller gebruik als ik aan de knoppen draai sluit cubase af en krijg ik een melding dat cubase niet meer functioneert en er een oplossing naar het probleem word gezocht,
kan er dan pas ook weer in als ik mijn pc opnieuw start.

Nu heb ik elements er ook nog opstaan moet ik deze verwijderen en moet ik mijn plugins ook weer opnieuw installeren ?
heb je je midi settings nagekeken? je MOET je controller als midi device uitschakelen als je hem als Mackie wilt laten werken, anders krijg je een midi feedbackloop;)

Back