INLAND EMPIRE
Ouwe rot
Ik heb gister een Indigo gekocht en zit met twee kleine probleempjes.
De headphones out heeft een constante ruis. Is dit normaal?
Op de website v Access staat tussen de audio demos: 60 Factory presets on show" ... Deze patches zouden tussen de Factory presets moeten zitten, maar ik vind ze niet
.... De 4 originele banken staan inmiddels op mn Virus maar die preset staat er niet tussen. Ik heb het over die mooie Rhodes patch waar die audio demo mee begint. Heeft iemand een idee waar ik deze patch kan vinden? Of wil iemand ze hier misschien ff uploaden in MIDI formaat? Het lukt me aardig om zelf een Rhodes achtige sound te maken a la DX7 maar ik wil die toch ook!
-> http://www.access-music.de/audiodemos/ : scroll twee maal naar beneden en druk op: "60 factory patches on show/160kbps" -> Daarvan de eerste sound demo!!
..... Waar vind ik die? 
Thanks fellas!!
De headphones out heeft een constante ruis. Is dit normaal?
Op de website v Access staat tussen de audio demos: 60 Factory presets on show" ... Deze patches zouden tussen de Factory presets moeten zitten, maar ik vind ze niet
.... De 4 originele banken staan inmiddels op mn Virus maar die preset staat er niet tussen. Ik heb het over die mooie Rhodes patch waar die audio demo mee begint. Heeft iemand een idee waar ik deze patch kan vinden? Of wil iemand ze hier misschien ff uploaden in MIDI formaat? Het lukt me aardig om zelf een Rhodes achtige sound te maken a la DX7 maar ik wil die toch ook!-> http://www.access-music.de/audiodemos/ : scroll twee maal naar beneden en druk op: "60 factory patches on show/160kbps" -> Daarvan de eerste sound demo!!
..... Waar vind ik die? 
Thanks fellas!!

... De Virus zn bass is rond, diep.... VET!!!
... de overige 6, daar kan je simpelweg geen patches naar bewaren ( "USE A & B", zegt die
)... Is dit een software- of een hardwareprobleem? Ik bedoel maar, kan Access dit oplossen met een OS update. Of is het updaten vd B-lijn al stilgevallen?