Een schneider cassettedeck die ik omgebouwd had zodat hij achterstevoren afspeelde.
Een leeg colablikje waar de deksel vanaf geprutst was (heerlijke sound door een echo en een reverb en bovengenoemde schneider
Een autoradio die LW-band heeft en kan opnemen in WMA op USB-drive (EUR69!!) Audacity heeft er een alien-sample van gemaakt.
M'n DAW; Ardour heeft me tot nu toe alleen nog maar bandbreedte gekost van het downloaden. Legaal - hij is freeware.
Diverse pluggies, denk aan Crystal, Remedy, FreeAlpha...
M'n mixer - twee zelfgesmodderde bordjes rond een paar transistors uit de Elex. Zit samen met een verschrikkelijk ruisende mono-echo van Velleman in een 1U 19" rack. De mixer loopt op een 9V batterij vanwege de 50Hz brom van een netvoeding; batterij leeg: hobby op pauze
M'n TR-909. Die komt nl. uit Hydrogen, een freeware drumcomputer.
Ik heb een Kazoo die ik ooit eens gekocht heb voor 1 euro ofzo.
Nog niet zo heel veel mee gedaan buiten hilarische (ahum) momenten tijdens sociale gelegenheden om, maar toevallig is er een nummer van Frank Zappa (Jewish Princess) waarin zo'n Kazoo briljant gebruikt wordt dus ik reken het toch tot mijn potentiele gear
En m'n patchbays waren ook niet erg duur, paar tientjes...
Dat was een Roland Canvas SC-55. Die was gratis. En heel wat akoestische percussie en fluiten. Ook gratis. Op de tweede plaats komt, denk ik, een Sennheiser koptelefoon voor 15 euro.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.