futuretek

microphlexx

Affected user
Hoi,
Hier een nieuwe track van mijn kant.Ik ben er zelf wel tevreden over alleen naar het einde toe zou ik het wel nog wat kunnen uitwerken.De klank zit wel goed maar je moet em wel even door een PA sturen om de klank vet te houden.Laat me even weten wat je er van vind.

futuretek

:mega:

Het probeert te funken, maar dan wel pinokkiofunk. Beetje houterig ofzo. Ik mis wat vloeiends. Bedoel ik vooral de beats mee. Verder bevalt de stijl me wel. Als ik vaker zou draaien zou ik dit vroeg in de ochtend zeker wel even opzetten :D Zeker de passages met de synthlijntjes vind ik mooi. Maaar die beat moet echt meer funken...

Ik vind 't niet echt wat en dat komt met name door de brij in het laag. Je hoge synthgeluidjes zijn niet interessant genoeg om daarvoor te compenseren.

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Het probeert te funken, maar dan wel pinokkiofunk. Beetje houterig ofzo. Ik mis wat vloeiends. Bedoel ik vooral de beats mee. Verder bevalt de stijl me wel. Als ik vaker zou draaien zou ik dit vroeg in de ochtend zeker wel even opzetten :D Zeker de passages met de synthlijntjes vind ik mooi. Maaar die beat moet echt meer funken...
Wat bedoel je juist met funken?Voor mij staat funk voor vrolijk muziek.In deze track was het niet echt de bedoeling het vrolijk te laten klinken.Iets meer vooruitstrevends had ik in gedachten.

Origineel geplaatst door Hazes
Ik vind 't niet echt wat en dat komt met name door de brij in het laag. Je hoge synthgeluidjes zijn niet interessant genoeg om daarvoor te compenseren.
Hethene in het lage vind ik wel lekker maar ieder zijn smaak en wat die syntlijntjes betreft moest ik geld hebben voor vette analooge bakken te kopen zou het wel beter zijn daar ben ik zeker van maar soit.Ik ben altyd benieuwd naar jullie menig.

Back