bluebrain
Idiots!
Hoi,
Ik heb het volgende scenario dat ik graag aan de praat zou willen krijgen:
Twee notebooks met ieder een Hammerfall Multiface kaart
1 Triton Synth
1 Ediroll Midicontroller
Bij één notebook ziet het er als volgt uit:
De Midicontroller wordt aangesloten op midi-in van de Hammerfall kaart
De Triton wordt aangesloten op de midi-out van de Hammerfall kaart
Dit werkt (uiteraard)...
= Nu de vraag =
Ik gebruik twee notrebooks om snel van songs te kunnen wisselen tijdens een live gig. Nu zou ik willen dat beide notebooks als volgt aangesloten worden:
Midicontroller wordt aangesloten op midi-in van beide Hammerfall kaarten.
Triton wordt aangesloten op midi-out van beide Hammerfall kaarten.
Ik heb dus een soort midi-thru of midi-hub nodig.
De midi-in waar de controller op aangesloten wordt moet gerout worden naar twee midi-poorten waar ik beide hammerfall midi-in's op aan kan sluiten.
De midi-out waar de Triton op aangesloten wordt moet gerout worden naar twee midi-poorten waar ik beide hammerfall midi-out's op aan kan sluiten.
Nu heb ik een midi-thru box die dat wel doet, maar ik moet dan steeds met een switch selecteren welke poort ik door wil geven. Ik zoek een midi-thru/midi hub die die signalen naar beide poorten doorgeeft zonder dat ik handmatig hoef te switchen.
Bestaat zoiets?
Ik heb het volgende scenario dat ik graag aan de praat zou willen krijgen:
Twee notebooks met ieder een Hammerfall Multiface kaart
1 Triton Synth
1 Ediroll Midicontroller
Bij één notebook ziet het er als volgt uit:
De Midicontroller wordt aangesloten op midi-in van de Hammerfall kaart
De Triton wordt aangesloten op de midi-out van de Hammerfall kaart
Dit werkt (uiteraard)...
= Nu de vraag =
Ik gebruik twee notrebooks om snel van songs te kunnen wisselen tijdens een live gig. Nu zou ik willen dat beide notebooks als volgt aangesloten worden:
Midicontroller wordt aangesloten op midi-in van beide Hammerfall kaarten.
Triton wordt aangesloten op midi-out van beide Hammerfall kaarten.
Ik heb dus een soort midi-thru of midi-hub nodig.
De midi-in waar de controller op aangesloten wordt moet gerout worden naar twee midi-poorten waar ik beide hammerfall midi-in's op aan kan sluiten.
De midi-out waar de Triton op aangesloten wordt moet gerout worden naar twee midi-poorten waar ik beide hammerfall midi-out's op aan kan sluiten.
Nu heb ik een midi-thru box die dat wel doet, maar ik moet dan steeds met een switch selecteren welke poort ik door wil geven. Ik zoek een midi-thru/midi hub die die signalen naar beide poorten doorgeeft zonder dat ik handmatig hoef te switchen.
Bestaat zoiets?