Gezocht: Korg Poly800 & Pe1000, Arp Omni-2 (schema's)

Nosferius

Ingeburgerd
Hoi allen,

Ik ben op zoek naar de schema's voor de volgende synthesizers:

Korg Poly 800
Korg PE-1000
Arp Omni-2

Dit omdat ik deze synths al enige tijd geleden tweede hands opkocht voor weinig om te repareren (of laten repareren), maar nu wil ik voor ik daaraan begin het liefst de orginele schema's printen oid om er zeker van te zijn dat het goed komt.

Als iemand mij hieraan kan helpen heeeeeeel graag, Alvast dank aan een ieder die mij hier mee wilt helpen, groet,

Stefan

Hartelijk bedankt tot dusver :) nu de arp omni-2 nog

Enne, ik heb wel google gedaan voor ik hier wat kwam vragen maar kwam niets goeds tegen, misschien verkeerde zoekvraag ofzo maar goed zo ben ik in elk geval al een stuk verder. Merci

je kunt trouwes voor die omni2 iig een filtermod-schema vinden als je ff zoekt..

Origineel geplaatst door AdDM
je kunt trouwes voor die omni2 iig een filtermod-schema vinden als je ff zoekt..
ghehe, ja ik heb genoeg mods gevonden voor de poly 800 en arp omni-2 ja, daar zijn er zat van in omloop (maar wil ze liefst orgineel houden denk ik, tenzij de mods wel heel erg vet zijn).

Jawel,
Ik ben ook op zoek naar ARP OMNI-2 schema's. Ik wil mijn OMNI-1 legato laten spelen (net zoals de OMNI-2). Dat moet lukken met kijken en vergelijken, lijkt me. Maar er zwerft allen maar een low res kopie van het manual op het net. (=redelijk onleesbaar) en voor ik hem in de fik steek ... ;-)
groet, Ward

Back