little sound dj (gameboy rom)

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Kent iemand dat?

Tegen het lijf gelopen op internet.

Ik ben al een jaar ofzo naar iets cheaps opzoek waarmee ik me in de trein kan amuseren.

Dit lijkt me perfect ervoor.
Dus...

Nou zit ik er zwaar over te denken een 2e hands gameboy op te doeken en op
http://www.littlesounddj.com/
een rom te bestellen.

Maaruh... ik heb er hier nog niemand over gehoord...

Het programma werkt met wavetables a la SIDstation.

ik heb er een keer mee gespeeld en het is erg grappig. ik weet niet of het echt de moeite waard is om te kopen maar het kan leuke dingen opleveren natuurlijk

Is er niet zoiets voor mijn GBA?

Dat weet ik, maar heb jij ooit GB spellen in een GBA gedaan. Daar word je simpel van. Ik kies ook geen three-o-three geluid op een Yamaha... Maar goed, das een ander verhaal.

Een GBA heeft meer knoppen en dus dacht ik, of eigenlijk hoopte ik, dat er ook al een music progje voor de GBA bestond. Plus een GBA neem ik iets vaker mee in de trein omdat daar TonyHawk wel leuk is.

Maar 2en een halve-D is meer dan 2-D.. En het blijft leuk, als je het kunt... ;)

Ik wil geen oude gameboy. Weer een gadget erbij.. Nope. Een GBA is voorlopig genoeg en die wil ik. Iemand die sound djen tweedehands te koop. Ik moet toch iets tot de tijd dat er voor de GBA iets uitkomt.

nou luitjes,

ik hem um besteld van de site......

Binnenkort een recentie dus.

Nou nog een 2e hands gb classic opduiken. Dazalwelgeenprob zijn, je wordt ermee doodgegooid sinds de gba.

Het schijnt nl. dat de classic het meest ruisloze geluid geeft...

En Nanoloop ga ik ook bestellen binnenkort denk ik....

treinen wordt weer leuk :okdan:

idd. volgens mij heeft klangstabil een album met alleen dit soort gadgets gedaan. kweenie of ze destijds op maschinenfest dat ook deden in een live omgeving overigens.

Op de GBA zouden ze ook eens zoiets moeten doen (die heeft naast de GB/GBS sounds ook nog eens 2 extra sample kanalen!!!! yummm..dus 2 kanalen 8 bits samples, 1 kanaal 4 bits spul, 2 kanalen blokgolf en 1 kanaal ruis....woohooo!!!! Dat wordt pas lekker treinen!

Over muziek maken in de trein... Heb je al gezien wat voor muziek software er is voor palmtops.
Sequencers , softsynths, softsamplers etc.
Straks optreden met je palmtop telefoon en gameboy...

getver. Je moet wel massa hebben hoor

Echt tof wat is de prijs van dat rommetje ??
En ik las gb classic mijn vraag is dat de grijzen de eerste ene
op rommelmarkt meestal 5 E. Ik ga gear ruilen met mn neefje

Origineel geplaatst door bazziman
Voor mijn Palm val het nogal tegen (ik heb een palm V) maar ik denk dat je op een pocket PC (ipaq enzo) wel het een en ander kan doen.

idd. ik heb een palm die palmOS 3.nogwat draait ... er zijn wel een paar dingetjes maar niet veel bijzonders. ik gebruik het apparaatje niet meer. binnenkort misschien verkopen, dan vang ik er nog wat voor.

Ik heb net nanoloop en Little Sound DJ 1.4 binnengekregen. Dus binnenkort een vergelijkend warenonderzoek :)

Back