Marktplaats reshuffled ??

chilistein

Junior member
Sinds kort kan ik op Marktplaats de rubriek
"Synthesizers: overige"
NERRUGUS meer vinden.

Er zijn alleen nog maar Korgs, Rolands, en Moogs te koop kennelijk.

Zoek ik verkeerd ?
Of is dit gewoon één groot complot om er voor te zorgen
dat de koopjes aan mijn neus voorbijgaan ?
Of wil Marktplaats liever dat ik naar Speurders ga ?

Laatst gewijzigd:
Ze hebben de drumcomputers en de drumstellen voor het gemak ook maar ff op een hoop gegooid...

:okdan: :okdan: :okdan: :okdan: :okdan: :okdan:

onbegrijpelijk dat die niet in de index staat

man ik kreeg gewoon afkickverschijnselen

:(

tienduizend bommen en granaten, diepe teleurstelling

DIE LINK GAAT MAAR TERUG TOT 7 DECEMBER !!

zie je wel
ze heb de rubriek wel degelijk verdonkeremaand

Drumcomputers en drumstellen worden inderdaad nu over één kam geschoren... beetje erg gaar hoor :confused:

Origineel geplaatst door AdDM
Ze hebben de drumcomputers en de drumstellen voor het gemak ook maar ff op een hoop gegooid...

Daar krijg ik inderdaad een stel gebakken kloten van,
welke domme uil heeft dat nu weer bedacht, effe allemaal
mailen naar die nerds. Ongelooflijk. Gooi anders Alfa
en Aston Martins ook samen, allebei beginnen ze met
de letter A.

Axel G.

Origineel geplaatst door Freakydile
effe allemaal
mailen naar die nerds.
Axel G. [/B]

nou laat ik dan maar helemaal met de billen bloot gaan;

dat mailen heb ik dus al gedaan:

Listen to Naomi:

Geachte meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht en excuses voor onze late reactie.
Wij proberen het kopen en verkopen voor iedereen zo makkelijk mogelijk
te maken. De rubriekswijzigingen zijn mede tot stand gekomen door
suggesties van onze gebruikers. We vinden het dan ook erg jammer dat u
niet tevreden bent over deze veranderingen aan de site. Wij zullen uw
opmerking dan ook intern evalueren. Wij zijn druk bezig Marktplaats.nl
verder te ontwikkelen en luisteren zeker naar de feedback van onze
gebruikers.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u verder nog
vragen? Dan ontvang ik graag uw bericht terug.

Met vriendelijke groet,

Naomi

Helpdesk medewerker
www.marktplaats.nl

Ik vond Naomi in haar vorige functie toch beter ..... ehmm....

De rubriekswijzigingen zijn mede tot stand gekomen door suggesties van onze gebruikers

jezus, wie heeft dat bedacht.Had vandaag ze even gemaild over de ontiegelijk grote hoeveelheid aan illegale (sample)cd's op hun site. Doen ze trouwens niet veel aan geloof ik.

De rubriekswijzigingen zijn mede tot stand gekomen door suggesties van onze gebruikers

Alsof iemand ook voorgesteld zou hebben; "nou doe Synthesizers algemeen maar weg.." ? Maar als ze het goed willen ordenen dan moeten ze gewoon de geluidsdragers van de instrumenten scheiden, begreep dat hiervoor al niet en nu is het helemaal dom ingedeeld. Al die rubrieken van CDs en Vinyl die nu om die instrumenten heen staan. Wel een lichtpuntje; "concertkaartjes" lijkt nu tenminste wel verdwenen..?

Origineel geplaatst door chilistein
De rubriekswijzigingen zijn mede tot stand gekomen door
suggesties van onze gebruikers.

Ja, je vraagt je af wie die gebruikers nu precies zijn. Het lijkt wel of ze de suggesties van de goudvisafdeling hebben gebruikt bij het categoriseren van de muziekafdeling en andersom.

Of bedoelen ze met gebruikers soms de ebay-bazen, die Marktplaats om zeep willen helpen om ebay.nl te laten groeien? :confused:

het is al zo sinds 4 december,heb toen al gemaild.Antwoord:
Geachte meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij proberen het kopen en verkopen voor iedereen zo makkelijk mogelijk
te maken. De rubriekswijzigingen zijn mede tot stand gekomen door
suggesties van onze gebruikers. We vinden het dan ook erg jammer dat u
niet tevreden bent over deze veranderingen aan de site. Indien u
suggesties heeft, dan vernemen wij deze graag. Wij zijn druk bezig
Marktplaats.nl verder te ontwikkelen en luisteren zeker naar suggesties
van onze gebruikers.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u verder nog
vragen? Dan ontvang ik graag uw bericht terug.

Met vriendelijke groet,

Ron

Dan maar naar speurders want dit slaat nergens op...suffe lui..
Een van de best lopende rubrieken knallen ze er leuk uit,wel 3 soorten strijkinstrumenten...
geen synthesizers meer..boycotten die boel...
:duivels:

wat is t probleem? je hebt toch nog steeds 3 synthcategorieen? Zullen mensen m daarin pleuren of bij keyboards..

ik vind die drumcomputer/drumstel fusie echt 20 x irritanter

Ik heb ze ook gemailed met de opmerking dat het toch wel lullig is voor mensen die betaald hebben voor hun advertentie. Die advertenties zijn ook niet verplaatst naar de -Korg -Moog -Roland afdelingen. Pure diefstal dus. En alsof die Moog afdeling nou zo stormliep met een nieuwe ad per week ! Nog geen reactie gehad maar als ik die van die Naomi zie dan hoeft het ook niet. Ga toch weer uien pellen, domme koe.

Wel grappig dat je zo'n standaard mail terug krijgt......wekt veel vertrouwen!

"We luisteren naar suggesties van onze gebruikers......."

Jaja....alsof een tiental mensen heeft gemaild met de opmerking "goh, kunnen jullie de drumstellen en drumcomputers niet bij elkaar stoppen want ik kan nu zo lastig tegelijk een drumomputer en drumstel vinden".

Bullshit dus.....ze zijn gewoon gaan kijken waar ze in het aantal rubrieken onder de kop muziekinstrumenten konden knippen. Dit heeft duidelijk iemand zonder enig normaal verstand gedaan want ze hebben maar 2 rubrieken met de naam "drum" erin samengevoegd als beginnetje.

Nee ik vind marktplaats al jaren erg slecht.....hier hebben ze wel tijd voor maar om van die typische "scam" advertenties weg te halen hebben ze het te druk.

Hoor ik daar een boycot?

Origineel geplaatst door Acidfever
Wel grappig dat je zo'n standaard mail terug krijgt......wekt veel vertrouwen!

"We luisteren naar suggesties van onze gebruikers......."

Jaja....alsof een tiental mensen heeft gemaild met de opmerking "goh, kunnen jullie de drumstellen en drumcomputers niet bij elkaar stoppen want ik kan nu zo lastig tegelijk een drumomputer en drumstel vinden".

Bullshit dus.....ze zijn gewoon gaan kijken waar ze in het aantal rubrieken onder de kop muziekinstrumenten konden knippen. Dit heeft duidelijk iemand zonder enig normaal verstand gedaan want ze hebben maar 2 rubrieken met de naam "drum" erin samengevoegd als beginnetje.

Nee ik vind marktplaats al jaren erg slecht.....hier hebben ze wel tijd voor maar om van die typische "scam" advertenties weg te halen hebben ze het te druk.

Hoor ik daar een boycot?

Ja jammer genoeg gaat dat alleen niet, een boycot, want dan mis je net al die leuke aanbiedingen van zeldzame spulletjes, alhoewel ik dat wel graag zou willen.

Toch zou zo'n categorie waar ze alle synths in droppen wel makkelijker zijn. Als ik op zoek ben naar een nieuwe synth (niet specifiek) dan kan ik zo'n 4 categorieen doorzoeken......................... Maar da's op zich niet zo heel erg.

Back