BREAKS Trackje.....check het ;)

Lekkere rauwe geluiden, en een goeie mix hoor!

Alleen het zich herhalende LFO filtersweepje de eerste 2 minuten vind ik niet echt geweldig, en ik zou wat meer variatie willen horen...

Ik vind het midden van het nummer met die fx wel errug lekker. Drums zijn niet helemaal mijn smaak maar in het midden komt alles toch goed bij elkaar. ik vinnem lekker

edit: het lijkt of de drums stereo zijn. ben zelf meer mono als het om drums gaat..

Origineel geplaatst door C-Code
thnx voor het luisteren.

Variatie in welke zin ?
qua geluiden in het intro ?
Ik bedoel: er zit veel herhaling in, waardoor het voor mij al snel een beetje saai wordt.

sorry maar ik blijf er een 'lekker snel met msn' sfeertje in horen .. :D

hoe bedoel je ?

dat basslijntje geeft zo'n zelfde sfeer vind ik .. de tekst zou ook niet misstaan
( die Hi reclame van kpn .. mocht je niet weten waar ik het over hebt )

mmm vreemd luister ik hem op mn mackies denk ik dat ik bass hoor...luister ik hem daarna op mn crappy B&W speakers...hoor ik geen bass.......grrrr.....

duidelijk dat je bas te hard staat op je mackies .. kan je die niet op - 2 of -4 zetten ?

Origineel geplaatst door MadR
dat basslijntje geeft zo'n zelfde sfeer vind ik .. de tekst zou ook niet misstaan
( die Hi reclame van kpn .. mocht je niet weten waar ik het over hebt )

ja die reclame die in je hoofd blijft hangen......mmmm moet ik dat positief of negatief opvatten ?
ik vat het maar negatief op aangezien ik geen ruk verder kom met deze track..........echt vastgelopen....

ik was alleen met het intro en de beat tevreden....en nu na die 2de helft is het echt helemaal leeg in mn hoofd.....ik begin maar met een nieuwe track met een andere feel....dit gaat nergens naar toe op dit moment

ja die reclame die in je hoofd blijft hangen......mmmm moet ik dat positief of negatief opvatten ?
ik vat het maar negatief op aangezien ik geen ruk verder kom met deze track..........echt vastgelopen....

ik was alleen met het intro en de beat tevreden....en nu na die 2de helft is het echt helemaal leeg in mn hoofd.....ik begin maar met een nieuwe track met een andere feel....dit gaat nergens naar toe op dit moment

ja sorry deze basslijnstijl wordt een beetje uitgemolken op het moment ... voor de rest blijft de opbouw leuk hoor

lekkere intro met die pad maar die wordt gaandeweg het nummer vordert wel eentonig

Er zit haast geen bass in je kickdrum/bassdrum... je snare vind ik wel erg lekker en springt er ook goed bovenuit.

IMO komt de droney bassline te laat... mag er wel eerder inkomen... saw stabs zijn lekker... mogen wel wat meer freaky fx in... en een movie style vocal snippet ofzo

Lekkere old skool breaks... ik zou dit wel in een set kunnen draaien!

Super intro... ik vind de filtersweeps juist wel okay....
Dan twee minuten vrij weinig bijzonders... ik zit steeds te hopen tot 'het' losbreekt.
Hierna een geweldig 'transformer' soundje!
Dan inderdaad een Super snel met MSN melootje die na verloop van tijd wat saai wordt...

Misschien nog wat lagen erbij met drumbeats of een bass sound?

Back