Creamware maakt dr weer een zooi van

Ribbens

Nieuwkomer
Als ik ergens een takke-hekel aan heb dan is het wel aan een dag dat je eigenlijk lekker wilt gaan klote met je muzak, maarrr je nog eerst even je soundcard0software moet updaten....En daar dan vervolgens 63 uur mee bezig te zijn!!!

Moraal: Creamware heeft een update-pakket uitgebracht om mensen met LUNA (II) ook op Windows 2000 te kunnen laten werken... Bij mij doet dat kreng het dus niet meer, en de documentatie die er over bestaat is behoorlijk onder de spreekwoordelijke maat... Is er iemand met een soort gelijk probleem die het wel kan oplossen, reageert dan astenblief...

Het gaat om een Creamware Luna 1.01 die op Windows 2000 of XP moet werken.

Greetzz,

Ribbens

Pb dagoose effe
volgens mij heeft ie hem ook
of zou je iig richting kunnen geven

ken irq conflicten ?
dat is vaak de oorzaak
zou best kunnen dat acpi weer zit te kloten

maar inschatten vanaf hier is erg moeilijk

success !!
(heb er al duizende kut&kloot uren opziiten, als dat je wat blijer maakt)

Yep ACPI is de wraak van M$ om nerds die hun eigen IRQ's willen instellen terug te pakken. Maar wie bedenkt nou bij het begin dat je maar een simpele standaard PC hebt?

En soms wil een PCI kaart in een andere gleuf stoppen ook nog wel eens helpen met gekloot.

Veel succes en vraag gerust verder. Hopelijk dat het leed dan voor anderen bespaard kan blijven. Je bent een held. :)

heb je creamware al gemaild/ gebeld?

Ik had problemen met SFP 3.1 en mijn Pulsar 2 kaart, en heb na 2 keer mailen toch maar gewoon gebeld. Na een secretaresse zover gekregen te hebben mij door te verbinden met de technische afdeling (dit was volgens haar onmogelijk) kon ik het probleem direct vertellen. Na een week kreeg ik keurig een mailtje met de oplossing. Nu draait alles gewoon steady :)

Wat je ook nog even kan doen is op het forum van creamware checken of er anderen met dezelfde problemen zijn (misschien heb je dat al gedaan).

Succes!

hmm dacht dat die drivers pas win2k compatible waren vanaf os 3.0.. heb geen problemen hier met sfp 3.01.

succes

Ik heb veel Creamware kaarten moeten installeren in het verleden en heb ondervonden dat zij er idd. een teringzooitje van maken.... altijd weer die problemen met drivers en veel onduidelijkheden wat bij wat hoort.... Dit is persoonlijk !

gr. Mario

Back